حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403

جام‌ رمضان میبد به کار خود پایان داد

جام‌ رمضان میبد به کار خود پایان داد

مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان میبد با معرفی تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد، علی ابراهیمی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۳۷ تیم در رده‌های نونهالان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد. 

وی افزود: از این تعداد ۱۲ تیم نونهالان، ۸ تیم نوجوانان، ۵ تیم جوانان و ۱۲ تیم بزرگسالان بودند که در گروه‌بندی‌های ۶ تیمی و ۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سالن ورزشی هدف (شهرک شهدا) باهمت و تلاش و برنامه‌ریزی دقیق مسئولین هیئت فوتبال شهرستان میبد کار خود را آغاز کرد گفت: جام رمضان ۱۴۰۳ شهرستان میبد همانند سال‌های گذشته موردتوجه و استقبال طرف‌داران به ورزش و به‌خصوص رشته جذاب فوتسال قرار گرفت؛ و رقابت‌های جذاب و پر تماشاگری را تا مرحله نهایی که به اوج خودش رسیده بود را به خود دید. 

ابراهیمی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تا مرحله نیمه‌نهایی نیز با استقبال و حضور پر رنگ بانوان نیز همراه بود گفت: مرحله نهایی این رقابت‌ها در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه و فینال نونهالان بین دو تیم غدیر و سناتور و فینال نوجوانان بین دو تیم املاک دریا و غدیر و در نهایت در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه و فینال جوانان بین دوتیم غدیر و سناتور و فینال بزرگسالان بین دوت تیم سناتور و غدیر خانقاه با استقبال بی‌شمار مردم شهرستان از این بازی و با حضور مسئولین در سالن ورزشی هدف برگزار شد. 

وی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم‌های سناتور در رده سنی نونهالان، غدیر خانقاه در رده سنی نوجوانان، سناتور در رده سنی جوانان و غدیر خانقاه در رده سنی بزرگسالان، جام قهرمانی را بالای سر بردند و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از