حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه یزد:

جبهه استکبار در برابر مقاومت شکست خواهد خورد

جبهه استکبار در برابر مقاومت شکست خواهد خورد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: قطعا جبهه استکبار در برابر این مقاومت شکست خواهد خورد و اگر این مقاومت حفظ شود پیروزی از آن جبهه اسلام است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در حاشیه راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شهر یزد در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گفت: مردم پرشور، مبارز، مجاهد و همیشه در صحنه استان یزد همانند همیشه حضوری باشکوه را در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به عشق مردم استان به مجاهدان در راه خدا افزود: یزدی‌ها امروز علیه ظالمان بپا خواستند و امیدواریم این حضور باشکوه که در سراسر کشور شاهد آن بودیم به نابودی دشمنان منجر شود.

وی با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم به این مردم توفیق دهد تا همیشه در چنین صحنه‌هایی حضور یابند، به مقاومت نیروهای اسلام در غزه و فلسطین و لبنان اشاره کرد و گفت: قطعا دشمن در برابر این مقاومت شکست خواهد خورد و اگر این مقاومت حفظ شود پیروزی از آن جبهه اسلام است.

ناصری یادآور شد: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب است و مناسبت‌های مختلفی از جمله تسخیر لانه جاسوسی، کشتار دانش آموزان توسط رژیم طاغوت و همچنین تبعید حضرت امام خمینی(ره) در این ایام رخ داده است.

وی که در طول دوران تبعید همراه حضرت امام خمینی(ره) بود به بیان خاطراتی از آن حضرت پرداخت و گفت: در پاریس امام خمینی(ره) در برابر تمامی دشمنی‌ها ایستادگی کردند و خطاب به فرانسوی‌ها که می‌خواستند با حرکات امام برخورد کنند فرمودند که من نمی‌دانستم که فرانسه مستعمره شاهنشاهی ایران و آمریکاست و همین فرمایش و ایستادگی امام سبب شد که فرانسوی‌ها از موضع خود کوتاه بیایند.

امام جمعه یزد اضافه کرد: از سوی دیگر حضرت امام(ره) در هنگامی که استکبار تلاش داشتند که شاه دوباره قدرت را در دست بگیرد امام تاکید کرد که شاه تحت هر شرایطی باید از ایران برود و بعد از آن هم ایشان بر موضع خود ایستادگی کردند و تا جلوی کودتای مشابه 28 مرداد را بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از