حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

جزئیات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در یزد اعلام شد

جزئیات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در یزد اعلام شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد جزئیات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در یزد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسن پارساییان از تعطیلی دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه خبرداد و گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان، مراکز درمانی و مدارس استان از این قاعده استثناء هستند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به انجام امور دستگاه‌های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه، به صورت دورکار عنوان کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه‌ها در این روز، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیت‌های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.

پارساییان با تاکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه‌ها اظهارکرد: دستگاه‌ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی گراد و نیز روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.

وی با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل گفت: استفاده از دستگاه‌های گاز سوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان اینکه دستگاه‌ها ملزم به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هستند، اظهار کرد: در صورت عدم رعایت موارد، شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از