حالت تاریک
سه‌شنبه, 25 اردیبهشت 1403
فرماندار یزد اعلام کرد:

جزئیات فعالیت رستوران‌داران و اغذیه‌فروشان یزد در رمضان

جزئیات فعالیت رستوران‌داران و اغذیه‌فروشان یزد در رمضان

فرماندار یزد با اشاره بر ضرورت حفظ شئون ماه مبارک رمضان از جزئیات نحوه فعالیت رستوران‌داران و اغذیه‌فروشان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید محمدرضا مدرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزد رسا» دررابطه‌با جزئیات نحوه فعالیت رستوران‌داران و اغذیه‌فروشان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آن دسته از اعضای صنف چلوکباب و رستوران که از قبل با فرمانداری هماهنگ کرده‌اند، می‌توانند به‌صورت کشیک و با رعایت شئون لازم، برای وعده ناهار خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: در زمینه کشیک ماه مبارک رمضان، اولویت با واحدهای فعال در محورهای ورودی شهر یزد و بر اساس نیاز واحدهای فعال در بافت تاریخی است.

فرماندار یزد ادامه داد: برخی مراکز عرضه فست‌فود و ساندویچ که از قبل تعیین شده است، با اولویت ورودی شهر و بافت تاریخی نیز بر اساس نیاز به‌صورت کشیک فعال خواهند بود.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی صبحانه خوری‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌سرا و مراکز عرضه فالوده، بستنی، آبمیوه از بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار، ادامه داد: فعالیت تمام واحدهای صنفی اغذیه، چلوکباب، حلوایی، بستنی و آبمیوه از یک ساعت مانده به افطار تا سحرگاه مجاز و بلامانع است.

مدرسی گفت: این قانون در سراسر کشور اجرا می‌شود و رعایت آن در همه استان‌ها به‌منظور حفظ شئون ماه مبارک رمضان الزامی است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط با برپایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که اغلب این برنامه‌ها از زمان افطار تا سحر اجرا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از