حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

جنایات آمریکا نقاب از چهره آنها انداخت

جنایات آمریکا نقاب از چهره آنها انداخت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ۱۳ آبان برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شده است، گفت: در سال‌های اخیر چهره واقعی استکباری مستکبران بیش از گذشته نمایان شده و نقاب از چهره آنها کنار رفته است.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با «یزدرسا» با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور حماسه‌ها و ایثارگری‌ ملت ایران است، گفت: روز ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار جمعی از دانش‌آموزان معترض به حکومت پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که با عنوان روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، این سه واقعه تاریخی را تشکیل می‌دهد که هر کدام از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، افزود: مقابله با آمریکا و مبارزه با دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه است و پیشرفت و اقتدار ایران در واقع مقابله با دشمن و خاری بر چشم بدخواهان است.

وی ادامه داد: نام روز ۱۳ آبان برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شده است تا هرسال اقشار مختلف مردم انقلابی کشورمان و به ویژه دانش‌آموزان به یاد این سه واقعه و در سالگرد آن مراسمی برپا داشته و ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب، استقامت خود را در ایستادگی بر اصول و مقابله با استکبار به جهانیان اعلام کنند.

نجیمی گفت: امروز سال‌ها از آن وقایع مهم و تاریخی می‌گذرد ولی گذشت این سال‌ها نه تنها علیرغم همه تلاش‌های دشمنان نتوانسته استکبارستیزی مردم را کمرنگ کند، بلکه هر روز در دنیا به تعداد افراد و کشورهایی که نسبت به مستکبران تنفر پیدا می‌کنند، بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به تشریح چهره واقعی استكبار جهانی و اهداف آنان علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته‌اند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر چهره واقعی استکباری مستکبران بیش از گذشته نمایان شده و نقاب از چهره آنها کنار رفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از