حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس:

حامیان صهیونیست‌ها همان جنایتکاران هیروشیما هستند

حامیان صهیونیست‌ها همان جنایتکاران هیروشیما هستند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: همان‌ها که جنایت هیروشیما را مرتکب شدند، در کنار صهیونیست ایستاده‌اند.

 به گزارش یزدرسا؛ محمد‌صالح جوکار شب گذشته در جمع اعتراضی مردم یزد علیه جنایات رژیم صهیونیستی و همدردی با کودکان مظلوم غزه با اشاره به جنایت غیرانسانی اسرائیلی‌ها در بمباران بیمارستان معمدانی غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌گناه و مظلوم، اظهار کرد: بیمارستان در تمام پروتکل‌های جنگ به عنوان مأمنی امن برای مردم محسوب می‌شود؛ اما شب گذشته در اوج ناجوانمردی با یک بمب آمریکایی، بیمارستانی را هدف قرار دادند که از قبل اعلام کرده بودند که هیچ‌گونه تجاوزی به آنجا نخواهد داشت.

 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه در بیمارستان معمدانی جنایتی را دیدیم که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است، افزود: بزرگترین جنایت تاریخ توسط آمریکایی‌ها با انفجار بمب اتمی در هیروشیما سبب کشته شدن هزاران انسان شد و امروز هم همین افراد در کنار سران رژیم صهیونیستی نشسته و آن‌ها را حمایت می‌کنند که نتیجه این حمایت، جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها و بمباران بیمارستان غزه بود.

 

وی اظهار کرد: در ۵۰ سال گذشته بیش از ۴۳۰ حمله به بیمارستان‌های فلسطین صورت گرفته و در مجموع یک هزار و ۲۹۰ نفر کشته شدند؛ ولی در این حمله ضدبشری توسط رژیم خونخوار و آدمکش صهیونیستی، بیش از یک هزار نفر به شهادت رسیدند؛ البته که غزه همچنان‌ایستاده است.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی به عملیات طوفان الاقصی و اثرات منفی آن بر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها همچنان در شوک این عملیات قرار دارند؛ چرا که بی سابقه بووده است که هزاران نفر آن‌ها یا به درک واصل شده یا دستگیر شوند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: امروز هر خونی در فلسطین ریخته شود، رژیم صهیونیستی یک گام به شکست و نابودی نزدیک می‌شود.

 

جوکار با تأکید بر اینکه امروز غروب اسرائیل نزدیک بوده و خودشان برای این غروب عجله دارند، عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه برای نابودی رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه در فراخوان سه روزه‌ای که در کشور برای مشارکت در نابودی اسرائیل انجام گرفت، بیش از ۴ میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند، گفت: این مشارکت عظیم، ما را به یاد سخن بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی میاندازد که فرمودند هر مسلمانی که یک سطل آب به فلسطین اشغالی بریزد، این رژیم را آب خواهد برد.

 

وی با تأکید بر اینکه جوانان کشور ما در مکتوب عاشورا پرورش یافته و در مکتب حاج قاسم بزرگ شده‌اند، عنوان کرد: قطعاً گام‌های بعدی به سوی مسجد الاقصی برخواهیم داشت تا به پیروزی دست یابیم و فلسطینیان مظلوم را از دست این خونخواران نجات دهیم.

 

نماینده مردم خطاب به نهاد‌های بین‌المللی، رسانه‌های اروپایی و غربی، نهاد‌های بشری و سازمان ملل، گفت: متأسفانه از سوی این نهاد‌ها شعار‌هایی مثل آزادی و اطلاعات آزاد مطرح می‌شود؛ درصورتی که خلاف آن عمل و اطلاعات دروغ را منتشر می‌کنند تا مردم جهان گمراه شده و از حقیقت دور شوند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اظهار داشت: امروز ریشه کار در آمریکای جنایتکار و اروپای خبیث است که در حال ارسال تجهیزات جنگی به اسرائیلی‌ها هستند و این جنگ نابرابر را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از