حالت تاریک
سه‌شنبه, 03 مهر 1403
حفظ آرمان شهدا پاسداری از خون آنان است
همسر شهید سامیه زرگر:

حفظ آرمان شهدا پاسداری از خون آنان است

همسر شهید سید قاسم سامیه زرگر گفت: حمایت از خون این عزیزان که از جان خود در راستای دفاع از میهن و ولایت فقیه گذشتند تنها با حمایت از آرمان‌های آنان و پشتیبانی از ولایت فقیه انجام خواهد شد.

بی‌بی فهیمه دشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه شهید سید قاسم سامیه زرگر تاکید بسیاری بر نماز اول وقت، رعایت حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه داشت، اظهار کرد: این شهید بزرگوار فردی بسیار خوش‌اخلاق و خانواده‌دوست بود که بسیار به شخصیت کودکان اهمیت می‌داد و تکریم والدین را همواره رعایت می‌کرد.

وی افزود: در سال ۱۳۷۰ زندگی مشترک ما آغاز شد و در سال ۱۳۸۴ پس از ۱۴ سال زندگی مشترک ایشان به سوی دیگر یاران شهیدشان شتافتند.

همسر شهید سامیه زرگر با بیان اینکه حضور این شهید بزرگوار در جبهه در سن ۱۸ سالگی ایشان بود که درهمین سن نیز به اسارت درآمدند، ادامه داد: حمایت از خون این عزیزان که از جان خود در راستای دفاع از میهن و ولایت فقیه گذشتند تنها با حمایت از آرمان‌های آنان و پشتیبانی از ولایت فقیه انجام خواهد شد، ما باید به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم از خون این عزیزان پاسداری کنیم.

گفتنی است؛ شهید سید قاسم سامیه زرگر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۴۱ در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه رقابیه به اسارت درآمد و در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۶۹ پس از تحمل ۸ سال اسارت به میهن بازگشت. این شهید بزرگوار در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۸۴ در یزد به شهادت رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از