حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد مطرح کرد:

خنثی‌سازی تلاش دشمن با همکاری خانواده‌ها و مدارس

خنثی‌سازی تلاش دشمن با همکاری خانواده‌ها و مدارس

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه فرزندان ایران‌زمین گفت: همراهی خانواده‌ها با آموزش‌وپرورش نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش یزدرسا؛ محمدکاظم رحیمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: دشمن در قالب جنگ ترکیبی تلاش می‌کند فرزندان را از مسیر ارزش‌های ناب فرهنگی ایرانی اسلامی دور کند، همت و همراهی خانواده‌ها برای موفقیت آموزش‌وپرورش در تحقق اهداف تعلیم‌ و تربیت نقش کلیدی دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد تصریح کرد: موفقیت‌های آموزش‌وپرورش استان یزد در گرو همت، همراهی، همگامی، هم‌افزایی و همدلی والدین و همچنین تلاش همکاران ما در سطح مدارس و تعهدی که نسبت به کار خود دارند، بوده است.

وی ضرورت همراهی خانواده‌ها با اولیاء مدارس را یادآور شد و افزود: هرچه ارتباط خانواده‌ها با مدرسه و اولیاء مدرسه بیشتر باشد، قطعاً کار را برای رسیدن به اهداف مدنظر و تحقق ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش راحت‌تر می‌کند و در نهایت قطعاً رضایتمندی خانواده‌ها را افزایش می‌دهد.

رحیمی‌نژاد با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها اظهار کرد: این برنامه هرساله برای دانش‌آموزان اول ابتدایی برگزار می‌شود؛ جشن شکوفه‌ها صبح امروز به‌صورت نمادین و هم‌زمان در سایر آموزشگاه‌ها که پایه اول ابتدایی دارند، به‌منظور آشنایی دانش‌آموز با مدرسه و معلم خود برگزار شد.

وی در رابطه با جمعیت دانش‌آموزی استان یزد گفت: برای سال تحصیلی جدید ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر دانش‌آموز پایه اول در سطح مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند. در مجموع ۱۴۳ هزار نفر دانش‌آموز در پایه‌های دوم تا ششم و جمعاً ۱۷۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۵۴ هزار نفر در مقطع متوسطه دوم، ۶۲ هزار نفر در متوسطه اول و جمعاً ۳۱۵ هزار دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در مقطع متوسطه ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد افزود: این تعداد دانش‌آموز در ۸ هزار و ۹۰۰ کلاس درس مدارس دولتی و ۳ هزار و ۳۵۰ کلاس درس در مدارس غیردولتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از