حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

در راه اسلام گام بردارید

در راه اسلام گام بردارید

شهید محمدرضا بیک پور شورکی ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در محله شهیدیه میبد به دنیا آمد و سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۶ در جاده خرمشهر - اهواز بر اثر انفجار نارنجک و شکستگی سر و خونریزی مغزی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» شهید محمدرضا بیک پور شورکی ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در محله شهیدیه میبد به دنیا آمد و تا سوم راهنمایی تحصیل کرد. پدرش علی کارگر بود و مادرش شهربانو نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تخریبچی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۶ در جاده خرمشهر - اهواز بر اثر انفجار نارنجک و شکستگی سر و خونریزی مغزی به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای شهیدیه میبد به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

از عموم مردم می‌خواهم که در برابر سختی‌ها بایستند و به یادآورند شعب ابو الطالب را در زمان صدر اسلام که چه سختی‌ها بر مردم مسلمان گذشت و از روحانیت اصیل و ولایت‌فقیه پشتیبانی کنند و زحمات روحانیون را اجر نهند. مردم شهرستان فساد اخلاقی و فکری رواج پیدا کند و کم‌کم جوانان مسلمان ما را به انحراف کشیده و در آخر سرسپرده غرب یا شرق شوند و هرچه بیشتر همگی تقواپیشه کنید و از برادران، هم‌سنگران دانش‌آموزم می‌خواهم که راه مرا ادامه دهید و با جدیت و قاطعیت بیشتر درس بخوانید و از عموم مردم تقاضا دارم که از امام امت این سنگر ولایت‌فقیه که ریشه در متن اسلام دارد تا آخرین قطره خونشان دفاع کنند و بدانند که خدا برای هدایت و اداره اجتماع نخست پیامبران و بعد امامان معصوم (ع) و بعد در زمان غیبت امام‌زمان (عج) به فقها که جانشینان امام‌زمان (عج) هستند حکومت و ولایت دارند و در پایان می‌خواهم که اگر حقی از کسی از طرف من ضایع شده و یا کوچک‌ترین برخوردی با کسی داشته‌ام ببخشند و حلالم کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از