حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

دستگاه‌های خدمات‌رسان یزد به وظایف خود عمل نمی‌کنند

دستگاه‌های خدمات‌رسان یزد به وظایف خود عمل نمی‌کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: کوتاهی و عدم انجام وظایف از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر یزد دلیل کندی و تأخیر در بهره‌برداری از پروژه‌های یزد است.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر حیدری  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: عموم مردم کوتاهی‌ها و تأخیر در اجرای پروژه‌های شهری را از چشم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی و شهرداری می‌بینند درحالی‌که در بسیاری از موارد کوتاهی‌ها و عدم انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تأخیر در اتمام پروژه‌ها و یا ایجاد گره‌های ترافیکی و بعضاً مسدودشدن معابر می‌شود و حتی متأسفانه بعضاً به هیچ‌ فردی پاسخگو نیستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: برخی از دستگاه‌ها مثل شرکت آبفا قریب یک ماه است بلوار دهه فجر را مسدود و گرفتاری زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است. متأسفانه پیگیری‌های ما نیز نتیجه‌ای نداشت و هیچ‌گونه جریمه‌ای نیز برای این‌گونه موارد در نظر گرفته نشده است.

حیدری ادامه داد: نمونه دیگر اینکه بر اساس وعده‌ای که به مردم دادیم قرار بود تقاطع صاحب‌الزمان (عج) یزد دهه فجر امسال افتتاح شود درحالی‌که طبق زمان‌بندی صورت‌گرفته برخی دستگاه‌ها از جمله شرکت گاز نسبت به جابه‌جایی تأسیسات خود هنوز هیچ اقدامی نکرده است و این کوتاهی‌ها باعث تأخیر در بهره‌برداری پروژه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ازآنجاکه عدم تصویب و تعیین تکلیف قانون جامع مدیریت شهری باعث شده شوراهای اسلامی نتوانند ورود جدی‌تر و نظارت کامل‌تری در دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند انتظار می‌رود با دعوت به شورای اسلامی شهر و بیان مطالبات مردم و پیگیری‌های پیاپی شاهد همکاری هر چه بیشتر آن‌ها برای عمران و آبادانی شهر و کاهش گرفتاری‌ها و نارضایتی‌های مردم باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از