حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را احیا کرد

حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را احیا کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای شجاع و با تدبیر بود که موفق شد جبهه مقاومت را احیا کند، گفت:دشمن از زنده‌بودن مکتب حاج قاسم و تداوم آن می‌ترسد.

علی‌اکبر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، اظهار کرد: طوفان الاقصی شکست سنگینی برای استکبار به‌حساب می‌آید؛ حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای شجاع و باتدبیر بود که موفق شد جبهه مقاومت را احیا کند و دشمن از این اقدام شهید سلیمانی هراس دارد.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ادامه داد: این هراس استکبار در مواردی چون حادثه اخیر گلزار شهدای کرمان نمود پیدا می‌کند؛ دشمن از زنده‌بودن مکتب حاج قاسم و تداوم آن می‌ترسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره بر اینکه حب سردار دل‌ها به معنای واقعی در دل‌های زیادی در سراسر جهان جای دارد، ادامه داد: دشمن این حجم از محبت و حضور گسترده مردم در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم را تاب نیاورد و دست به چنین اقدام وحشیانه‌ای زد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود، عنوان کرد: این شخصیت برجسته همه عمر خورد را در راه جهاد الهی صرف کرد و داشتن اخلاص در این راه، مردم‌داری، شجاعت و روحیه مقاومت، باعث محبوبیت وی در دل و قلب مردم شد.

عزیزی عنوان کرد: ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه در حال تبیین و نهادینه شدن است و دشمن از نشر و ریشه دواندن آثار فرهنگی مکتب حاج قاسم در جامعه نگران است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به ایشان به چشم یك فرد نگاه کرد؛ بلکه باید به چشم یك مكتب، نگریست، گفت: سردار دل‌ها، سرباز ولایت بود و با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) و امام راحل (ره) عمل کرد و امروز در تمام جهان تأثیر این مکتب را شاهد هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تأکید کرد: به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم؛ شجاعت و مقاومت جز روحیه ایرانی‌هاست.

وی گفت: دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین شده و منتهای آرزوی ما همین شهادت در این مسیر مقدس است.

انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از