حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن سال گذشته در جنگ ترکیبی شکست خورد

دشمن سال گذشته در جنگ ترکیبی شکست خورد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته، ردپای دشمن در اغتشاشات سال گذشته را مشهود دانست و گفت: دشمن سال گذشته همه دارایی خود را به میدان آورد اما در مقابل ملت ایران شکست خورد.

علی نوری‌زاده در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته، ردپای دشمن در اغتشاشات سال گذشته را مشهود دانست و گفت:  دشمن سال گذشته با جنگ ترکیبی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... به میدان آمد و جنگ سختی را با دشمن پشت سر گذاشتیم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته تمام نیروی خود را به میدان آورد، ادامه داد: دشمن با  وجود به میدان آوردن تمام نیروهای خودبرای ساقط کردن نظام جممهوری، با رهبری حکیمانه رهبری و بصیرت مردم شکست خود را پذیرفت.

 وی با اشاره به اینکه دشمن در حال استفاده حداکثری از فضای مجازی است، اضافه کرد: متأسفانه ما در استفاده و تولیدات در فضای مجازی با عقب‌ماندگی مواجه هستیم ولی دشمن برای غلبه بر نظام اسلامی در حال استفاده حداکثری از آن است و چنانچه بخواهیم با تهدیدات و توطئه‌های آنها مقابله کنیم باید هوشمندانه‌تر در این فضا حضور داشته باشیم.

نوری‌زاده عنوان کرد: معاندان و دشمنان باید بدانند که در نظام اسلامی ما ملتی یکپارچه با اعتقادات کامل حضور دارند که توطئه‌های آنها نمی‌تواند به آن‌ها آسیب وارد کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران را ببینند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی معادلات قدرت در منطقه و دنیا را به هم زده است و آمریکایی‌ها را در رسیدن به اهدف مورد نظرشان بازداشته‌اند، به همین دلیل آمریکایی‌ها از عوامل داخلی و همپیمانان خود استفاده می‌کنند تا بتوانند جلوی پیشرفت بیشتر نظام جمهوری اسلامی را بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در حوادث سال گذشته با اینکه دشمن همه توان خود را به میدان آورده بود اما به سطل‌های زباله و جمع اندکی از جوانان و نوجوانان فریب‌خورده دل بست که در نهایت هم در مقابل ملت ایران راه به جایی نبرد و مجبور به عقب‌نشینی شد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از