حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
امام جمعه یزد:

دفاع مقدس تجربه حفظ ارزش‌های ملت ایران است

دفاع مقدس تجربه حفظ ارزش‌های ملت ایران است

امام جمعه یزد گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از ارزش‌های ملت ایران و انقلاب اسلامی جهادی بزرگ رقم زدند.

آیت‌الله سیدمحمدرضا ناصری در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در پیشرفت کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی هیمنه طاغوت را شکست و به ملت‌ها و جهانیان نشان داد که می‌توان در مقابل یزیدیان و طاغوتیان ایستاد و الگویی برای دیگر ملت‌ها شد.

امام جمعه یزد افزود: ما باید ایمان و اعتقاد به خدا را رشد دهیم، بصیرت را در جامعه و در بین فرزندان خود افزایش دهیم و‌ در بحران‌هایی که استکبار و رسانه‌های آنها علیه دین، خدا و قرآن به راه می‌اندازند و انسان‌ها را وادار به تقدس‌زدایی می‌کنند بصیر و هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دولت دلسوز مردم است، گفت: نشان دهیم که دولت دلسوز مردم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته و کارهای بسیاری را با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمن انجام داده و در برخی حوزه‌ها نیز نیاز به تلاش و کار بیشتر است.

ناصری ادامه داد: دشمن به دنبال بزرگ کردن نارسایی‌ها و نقص‌ها و کوچک جلوه‌دادن اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام است، بنابراین مردم باید با بصیرت عمل کنند.

وی افزود: دشمن امروز مانند و معاویه عمل می‌کند و تلاش می‌کند ما را نسبت به خدا، پیامبر، رهبر جامعه، احکام دین و ... بدبین کند و اگر عده‌ای فریب دشمن را بخورند، گرفتاری‌هایی پیش خواهد آمد که پیش از این در تاریخ دیده‌ایم.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بصیرت و آگاهی مردم تصریح کرد: باید مراقب باشیم و با چشم و گوش باز حرکت کنیم، حرف‌های دشمنان را بسنجیم و به سرعت گفته‌های نادرست آنها را به دیگران انتقال ندهیم.

ناصری گفت: ارزش هر انقلاب در دنیا به انگیزه‌های انقلابیون است، یکی برای قالب شدن حزب مدنظر خود، یکی برای کشورگشایی و قدرت نمایی و برخی برای قدرت‌طلبی انقلاب می‌کند اما انقلاب اسلامی ایران هدف الهی داشت و انگیزه حرکت امام راحل، کسب رضایت الهی بود.

وی افزود: باید همانند دوران دفاع مقدس به پای این انقلاب ایستادگی کرد و اجازه ندهیم دشمن به خاک وارزش‌های این کشور چشم داشته باشد و به جهادی همچون دوران دفاع مقدس نیاز است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از