حالت تاریک
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
چراغ راه؛

دلسوزان جامعه معلمان‌اند

دلسوزان جامعه معلمان‌اند

شهید منصور حاجی حسینی رکن‌آبادی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۰ در محله رکن‌آباد از توابع شهرستان میبد استان یزد به دنیا آمد و سرانجام ۱۶ فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به کمر، سرودست به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» شهید منصور حاجی حسینی رکن‌آبادی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۰ در محله رکن‌آباد از توابع شهرستان میبد استان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرد. پدرش علی کشاورز بود و مادرش منور نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۶ فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به کمر، سرودست به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

 

 

ما باید تمام وجود و هستی‌مان را برای این جهاد مقدس (جنگ با کفار بعثی) مایه بگذاریم؛ زیرا عزت و شرف و کیان و خلاصه ایمان ما بستگی به این جنگ دارد. این نکته را متذکر می‌شوم گرچه شایستگی گفتار را در خود نمی‌بینم، ولی به‌هرحال ای عزیزان و ای امت دلاور و ای جوانان غیور به فضای عطرآگین جبهه‌ها سیر کنید تا هنگامی‌که قیامت را با تمام وجودتان و جانتان لمس کنید. ای برادران و ای خواهران! از شما می‌خواهم که روی خود را به نشانه ادب اسلامی و متکی بر سلاح قدرت اسلام به جهانیان نشان دهید و شما اسوه و نمونه باشید، همچنان که نمونه‌ترین اسوه‌ها را دارید و آن سیدی بزرگوار که واقعاً لازمه رهبری و عارفی بیداردل است. برادران و خواهران! سعی کنید خدا را بشناسید و عاشق شوید که به‌وسیله عاشقی می‌توان به معبود رسید؛ زیرا فردا عاشق سراپای وجودش را فدای معشوق می‌کند و خستگی نمی‌شناسد پس برای پیوستن به صفوف درهم‌فشرده صداهای طرب‌انگیز و تلاوت قرآن را تقویت کنید تا لحظات خود را عاملی در خراش‌دهنده گلوگاه استعمار و منافقین باشد.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از