حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت:

رسانه‌ها به ترویج روایت دقیق توجه ویژه کنند

رسانه‌ها به ترویج روایت دقیق توجه ویژه کنند

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: داستان‌هایی که دشمنان از حوادث و اتفاقات بیان می کنند، روایت‌هایی غیر دقیق و غیر واقع‌بینانه است.

به گزارش «یزدرسا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد تقدیری در مراسم اختتامیه رویداد جام رسانه امید با بیان اینکه دشمنان این انقلاب به دنبال روایت‌هایی بودند که ناامیدی را در سطح کشور ترویج می‌داد، اظهار کرد: برخی از داستان‌های که دشمنان از حوادث و اتفاقات ترویج می‌کنند، داستانی است که باب میل خود آنها بوده است که نمونه آن را در روایت شهید آوینی در زمینه عملیات کربلای ۴ مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: متن‌هایی که دشمنان از حوادث ترویج می‌کنند روایت نیست؛ بلکه داستان است و بسیاری از واقعیت‌ها در آن بیان نشده است.

تقدیری با تأکید بر اینکه متأسفانه در داخل کشور در زمینه روایت‌ها دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: سفرهای علمی به‌عنوان روایت نباید جا زده شود؛ بلکه روایت مربوط به مسائلی است که ایمان، باور، اعتقادات و عشق را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با بیان اینکه باید نقش بانوان و همچنین ایجاد خیمه‌های ائمه در رسانه ایجاد شود، تصریح کرد: رسانه‌ها به بیان روایتی دقیق و واقعی از حوادث تأکید ویژه داشته باشند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از