حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

رونمایی از تمبر یادبود جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد

رونمایی از تمبر یادبود جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه از رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش و فکری کودکان یزد، سیده عالیه قوامی در این رابطه تصریح کرد: در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که چهارشنبه ۲۹ آذر برگزار می‌شود، از تمبر یادبود جشنواره رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جشنواره امسال، با کارنامه درخشان بیست و پنجمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند و به ربع قرن تجربه رسیده است، کانون پرورش کودکان و نوجوانان تصمیم گرفت است تا تمبر بیست و پنجمین جشنواره را در آیین اختتامیه رونمایی کند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره پست صورت گرفته است و طرح آن شامل پوستر جشنواره بیست و پنجمین جشنواره و تلفیقی از عنوان یزد پایتخت قصه ایران خواهد بود.

قوامی افزود: این تمبر ارزشمند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مسئولان استانی در آیین اختتامیه رونمایی می‌شود و به تمام شرکت کنندگان در مرحله پایانی جشنواره قصه گویی نیز هدیه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از