حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
دبیر شورای انقلاب اسلامی استان یزد:

رژیم غاصب صهیونیستی با دم شیر بازی نکند

رژیم غاصب صهیونیستی با دم شیر بازی نکند

دبیر شورای انقلاب اسلامی استان یزد گفت: ما به غرب خونخوار و رژیم متجاوز صهیونیستی این پیام را رساندیم که اگر با دم شیر بازی کنند، پایان و پاداش اعمال خبیثانه آن‌ها از سوی ایران برایشان رقم می‌خورد.

عباس دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اینکه حمله تنبیهانه ایران به اسرائیل یک حمله بسیار لازمی بود، اظهار کرد: برای مردم ایران جنایت‌ها و تجاوزهای متعدد رژیم غاصب صهیونیستی به منافع ایران در سوریه و سایر نقاط یک موضوع ناراحت‌کننده بود؛ عدم پاسخ ایران در بسیاری از موارد و صبرپیشه کردن تا حدی لازم بود اما در جنایت اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی این پاسخ الزامی بود.

وی ادامه داد: رژیم سفاک صهیونیستی سگ هار دنیای غرب است که از ابتدا تاکنون با این شیوه همه را ترسانده و هیچ‌کس در برابر آن قد علم نکرده است و به فضل الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان کشور این عملیات انجام و موجب خوشحالی همه مردم به ویژه مردم مظلوم فلسطین شد.

دبیر شورای انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی روی یزید، شمر و هه جباران تاریخ را سفید کرده است و این عملیات علیه این غاصبان موجب خوشحالی تمام آزادگان دنیا شد.

دهقان با اشاره به حضور و حمایت مردم از این اتفاق عنوان کرد: اصل نظام ما بر مبنای مردم‌سالاری و عنایت مردم و مهر تایید مردم بر اقدامات نظام پایه‌گذاری شده است و شاهد حمایت و شادمانی مردم در اقصی نقاط کشور بودیم.

وی ادامه داد: بنابر فرموده قرآن کریم «هر کس به شما تعدی کرد در مقابل او بایستید و مقاومت کنید»، هرکس به منافع کشور و نظام تعدی و تجاوزی کرد ما در مقابلش ایستادیم و دیگر کسی جرأت نمی‌گند که به حریم و امنیت کشور تجاوز کند.

دبیر شورای انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه اگر ایران اقدام سختگیرانه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی را انجام نمی‌داد، شاهد تکرار تجاوزات دشمن بودیم، عنوان کرد: ما باید این کار را انجام می‌دادیم که به فضل الهی انجام شد و برای همه دشمنان ما، غرب خونخوار و رژیم متجاوز صهیونیستی این پیام را رساندیم که اگر با دم شیر بازی کنند، پایان و پاداش اعمال خبیثانه آن‌ها از سوی ایران برایشان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: ما باید همواره با تکمیل آمادگی‌های خود و آماده‌باش دائمی مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و اگر سیلی‌ای زدند ما باید محکم‌تر به آن‌ها سیلی بزنیم که دیگر این کار را تکرار نکنند.

دهقان با بیان اینکه آمادگی دائمی و رسیدن به دستاوردهای نظامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: باید بدانیم که اگر از قوت و دارایی خود برای دفاع از ملت و کشور و ناموس خود هزینه کنیم، این هزینه ارزش دارد؛ زیرا ما دیگر کسی نیستیم در برابر تهدید‌ها و ارعاب‌های دشمنان سرتعظیم فرود آوریم و با قدرت نظامی که دستاورد داخلی ما است، توان رویارویی با تمام تهدیدات خارجی را داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از