حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

زیرساخت‌های رشته اسکیت در یزد توسعه یابد

زیرساخت‌های رشته اسکیت در یزد توسعه یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: چنانچه بخواهیم در رشته اسکیت پیشرفت کنیم باید زیرساخت‌ها را توسعه دهیم، به خصوص در شهرستان‌ها که با محدودیت بیشتری مواجه هستیم.

به گزارش «یزدرسا»، زهیر حاجی‌حسینی شب گذشته در مجمع سالیانه هیأت اسکیت استان یزد گفت: رشته‌ اسکیت از رشته‌های پرطرفدار است که مخاطبان زیادی دارد و نیاز است تا این رشته بیش از پیش گسترش پیدا کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: با برنامه‌ریزی خوب می‌توان در کشور افتخارآفرین شد و باید رئیس هیأت و دیگر اعضا با برنامه‌ای دقیق از ظرفیت‌ها و استعداد‌های استان استفاده‌ای حداکثری ببرند زیرا این رشته رشته‌ای مدال‌آور و افتخارآفرین است که می‌تواند به کسب مدال برای استان کمک کند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید زیرساخت‌ها هم توسعه یابد این خواسته‌ای به حق است به خصوص در شهرستان‌ها که محدودیت‌ها کمی جدی‌تر هستند اما باز هم در همین شرایط با همکاری و تعامل با سایر نهاد‌ها می‌توان دستاورد‌های خوبی برای علاقه‌مندان به این رشته داشت.

 

گفتنی است مجمع سالیانه هیأت اسکیت استان یزد با حضور زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و اعضا مجمع برگزار شد و در این مجمع عاقبت‌بخیری رئیس هیأت اسکیت استان یزد به ارائه گزارش عملکرد سال‌های 1400 و 1401 پرداخت و همچنین گزارش مالی هیأت نیز مورد بررسی و تصویب اعضا مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از