حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک یزد مطرح کرد:

طرح تعویض ۱۴ هزار سند دفترچه‌ای در یزد

طرح تعویض ۱۴ هزار سند دفترچه‌ای در یزد

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان یزد از طرح تعویض ۱۴ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری تا ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره ثبت‌اسناد و املاک یزد، مهدی اقبال گفت: طرح تعویض سند دفترچه‌ای با سند تک‌برگ کاداستری در قالب فعالیت‌های جهادی و نذر خدمت همکاران پرتلاش استان هم‌زمان با هفته بسیج در سراسر استان آغاز شد و در قالب برنامه‌های «بهمن ۱۴۰۲ با ثبت‌اسناد یزد؛ هر روز یک امید تازه» اجرایی خواهد شد.

وی افزود: باتوجه‌به اتمام مهلت تبدیل اسناد دفترچه‌ای و عدم ارائه خدمات به این نوع اسناد، تعویض اسناد دفترچه‌ای به کاداستری در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک یزد با اشاره به اینکه اتمام اجرای این طرح هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ۲۲ بهمن خواهد بود، تصریح کرد: هدف ما در اجرای طرح تعویض ۱۴ هزار سند دفترچه‌ای، ارائه خدمت بی‌منت، صادقانه و سریع به مردم استان یزد و اعلام اخبار امیدآفرین در جامعه است.

اقبال تأکید کرد: از سوی دیگر، این کار در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجرای اهداف سند تحول و تعالی قضایی و قانون جامع حد نگار و نیز تحقق شعار قوه قضائیه مبنی بر امید آفرینی، ایجاد نشاط و تقویت امنیت قضایی و حقوقی در جامعه است.

وی با بیان اینکه مصوبات مهمی دراین‌خصوص در شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان داریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مستندسازی و قانون جامع حد نگار در سطح استان به نحو مطلوب انجام شود و مردم نیز امنیت قضایی و بهداشت حقوقی را با کاهش پرونده‌های محاکم قضایی مرتبط با دعاوی املاک، به‌صورت ملموس احساس کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از