حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان بسیج علمی کشور عنوان کرد:

علم، عاملی برای تحقق تمدن نوین اسلامی

علم، عاملی برای تحقق تمدن نوین اسلامی

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به قدرت داریم که با علم فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، روح الله رضوی نژاد در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت یزد با بیان اینکه برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و بیان حقایق انقلاب اسلامی، نیاز به قدرت و سلطان داریم و این قدرت از علم ناشی می‌شود، عنوان کرد: تاثیرات مثبت مشارکت مردم در تحولات بزرگ، از وقوع انقلاب اسلامی تا اتفاقات پس از آن بسیار زیاد است.

وی افزود: هرکجا به مردم میدان داده‌ایم، تحولات بزرگی رقم خورده است و متولیان امر باید شرایط لازم برای نقش‌آفرینی مردم را مهیا کنند.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: طرح‌ها و ایده‌هایی که به صورت از بالا به پایین در اختیار مردم قرار می‌گیرند، محدود هستند، بنابراین فراهم کردن بستر نقش‌آفرینی مردمی، به ویژه در حوزه علم و فناوری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: سال جهش تولید و مشارکت مردمی از جمله نکاتی است که رهبر معظم انقلاب مطرح کرده‌اند و خود ابتکار مردمی را یکی از عوامل اصلی دانسته‌اند.

رضوی ‌نژاد در پایان گفت: با ایجاد شرایط مناسب برای نقش‌آفرینی مردم در حوزه علم و فناوری، دستیابی به مرجعیت علمی و تحقق تمدن نوین اسلامی ممکن شود.

گفتنی است؛ دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی‌ استان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از