حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار یزد مطرح کرد:

فرهنگ دفاع‌مقدس نقشه راه تحقق بیانیه گام دوم

فرهنگ دفاع‌مقدس نقشه راه تحقق بیانیه گام دوم

استاندار یزد گفت: ارض مقدسی که جوانان و نوجوانان ما بایستی در آن ورود کنند بیانیه گام دوم انقلاب است و فرهنگ دفاع مقدس و تبعیت از ولی امر مسلمین در واقع نقشه و مسیر این راه است.

به گزارش یزدرسا، مهران فاطمی صبح امروز در همایش بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در مسجد روضه محمدیه یزد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و لزوم بزرگداشت آن به عنوان ایام‌الله گفت: سراسر دفاع مقدس و روزهایی که بر این ملت بزرگ گذشت ایام الله است و بایستی دائما این دوران تکرار و یادآوری شود.

 استاندار یزد افزود: ما بایستی از فرهنگ دفاع مقدس و این گنج بزرگ که برای ملت ما یک حیات است استفاده کنیم و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از آن بهره ببریم.

 وی ادامه داد: ارض مقدسی که جوانان و نوجوانان ما بایستی در آن ورود کنند بیانیه گام دوم انقلاب است و  فرهنگ دفاع مقدس و تبعیت از ولی امر مسلمین ولایت مطلقه فقیه، در واقع نقشه و مسیر این راه است.

 فاطمی تأکید کرد: مطمئنا جوانان و نوجوانان این مرز و بوم محقق کنده بیانیه گام دوم خواهند بود و پرچم افتخار ایران را بر قله‌های رفیع شجاعت، ایثار، جهاد، علم و فناوری، اقتصاد، کشاورزی و تاریخ و تمدن به اهتزاز در خواهند آورد.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از