حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در جریان بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا؛

فینال تمام ایرانی در آسیا برگزار می‌شود

فینال تمام ایرانی در آسیا برگزار می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا جمعه‌شب در سالن شهید حاج مهدی (شاهدیه) یزد به پایان رسید و تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا جمعه‌شب در سالن شهید حاج مهدی (شاهدیه) یزد به پایان رسید و تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

تیم والیبال شهداب یزد در حضور پرشور تماشاگران با ارائه یک بازی فنی، حریف خود تیم پاولودار کلاب قزاقستان را در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

همچنین در دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیز تیم‌های فولاد سیرجان و جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فولاد در این دیدار سه بر دو با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی را شکست داد و به‌عنوان دومین تیم ایرانی با صعود به مرحله فینال مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

بدین ترتیب مسابقه نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ بین دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار تا چهره تیم قهرمان مشخص شود و همچنین دیدار رده‌بندی نیز ساعت ۱۴ همین روز بین ۲ تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی و پاولودار والیبال کلاب قزاقستان برگزار می‌شود.

همچنین در چارچوب مرحله نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌ها امروز (شنبه ۲۳) شهریورماه با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که برای کسب رتبه هفتم از ساعت ۱۴؛ کم‌ایر (افغانستان) با اسپورتینگ کلاب (کویت) و برای کسب رتبه پنجم نیز از ساعت ۱۷ تیم گاز الجنوب (عراق) با الریان اسپورت کلاب (قطر) دیدار می‌کند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از