حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
رئیس فدراسیون تکواندو ایران عنوان کرد:

قول مساعد برای تجهیز خانه تکواندو یزد

قول مساعد برای تجهیز خانه تکواندو یزد

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان یزد، وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار هادی ساعی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دستیابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است. 

وی ضمن تشکر از وحیدی به‌خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد. 

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود. 

ساعی تصریح کرد: انشا الله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم. 

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چندماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه‌اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص‌یافته و در دست تجهیز است. 

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسئولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از