حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
قیمت جدید سیمان در یزد به‌زودی اعلام می‌شود
رئیس اتحادیه صنف مصالح‌فروشان استان یزد:

قیمت جدید سیمان در یزد به‌زودی اعلام می‌شود

رئیس اتحادیه صنف مصالح‌فروشان استان یزد گفت: قیمت سیمان تغییر کرده و به‌زودی نرخ جدید آن اعلام خواهد شد.

ولی مزیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: اخیراً قیمت سیمان در سطح کشور تغییر کرده است، اما قیمت جدید سیمان در استان یزد به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه علت تغییر قیمت سیمان به عرضه و تقاضا بستگی دارد، گفت: با توجه به اینکه معاملات سیمان در بورس انجام می‌شود، اگر عرضه و تقاضا برای سیمان افزایش یابد، قیمت سیمان نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه صنف مصالح‌فروشان استان یزد با بیان اینکه در استان یزد کمبودی در زمینه سیمان وجود ندارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود، اوایل هفته آینده قیمت جدید سیمان در یزد نیز اعلام شود.

مزیدی با بیان اینکه در حال حاضر هر کیسه سیمان در شهر یزد به میزان ۹۵ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود، گفت: عمده سیمان مصرفی در استان یزد توسط شرکت سیمان تجارت مهریز تأمین می‌شود.

وی در مورد نرخ سایر مصالح ساختمانی تصریح کرد: قیمت مصالح ساختمانی در یزد از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تغییری نداشته است و بازار مصالح ساختمانی در رکود به سر می‌برد.

مزیدی با بیان اینکه قیمت سیمان در استان یزد به نسبت سایر استان‌ها و استان‌های هم‌جوار ارزان‌تر است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اعلام نرخ جدید سیمان، ارزان‌تر از قبل عرضه شود.

 رئیس اتحادیه صنف مصالح‌فروشان استان یزد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در عرضه سیمان می‌توانند به اتحادیه مراجعه کرده و تخلف صورت گرفته را اطلاع دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از