حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
برای استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور؛

مجتمع اداری شهرستان زارچ تأیید شد

مجتمع اداری شهرستان زارچ تأیید شد

مدیرکل دفتر امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر به استان یزد از مجتمع اداری شهرستان‌های زارچ و مروست به منظور بررسی وضعیت و نحوه استقرار بازدید کرد.

محمد ابویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» مدیرکل دفتر امور مجلس و استان‌های این سازمان به همراه سپیده چرخچی نماینده وزارت کشور، جلال عرب خردمند معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی یزد، مرتضی زیباییان فرماندار شهرستان زارچ، جواد دانشور فرماندار شهرستان مروست، مصطفی آخوندی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و رضا سیف رئیس گروه هماهنگی و ارتباط با استان‌ها، از مجتمع اداری شهرستان‌های زارچ و مروست در استان یزد دیدن کرد.

براساس این گزارش تاکنون اداره‌های ثبت احوال، صنعت، معدن و تجارت و همچنین میراث فرهنگی در ساختمان مجتمع اداری شهرستان زارچ و اداره‌های تعاون، کارو رفاه اجتماعی و امور مالیاتی در ساختمان مجتمع اداری مروست مستقر شده‌اند.

مجتمع اداری شهرستان زارچ برای استقرار دیگر دستگاه‌ها مورد تایید قرار گرفت اما استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیگر در مجتمع اداری شهرستان مروست، نیاز به تفاهم است.

در این بازدید، نحوه استقرار ادارات در مجتمع اداری، چارت ادارات شهرستان تازه مستقر شده، نحوه جذب نیروی انسانی، انتقال و ماموریت از سایر ادارات، نحوه تأمین هزینه و مواردی از این دست تشریح شد و همچنین مسائل و چالش‌های مجتمع اداری توسط فرمانداران و نمایندگان دستگاه‌های مستقر در مجتمع اداری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از