حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان یزد اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان یزد اعلام شد

جانشین فرماندهی پلیس راهور استان یزد محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز 13 آبان در شهر یزد را اعلام کرد.

عزیزالله دست‌وار در گفتگو با «یزدرسا» با گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه و با اشاره به اعلام محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه در شهر یزد گفت: تمام مسیرهای منتهی به تقاطع شهدای یزد شامل مسیر تقاطع بعثت، میدان شهید بهشتی، مهدی و چهارراه بسیج یزد به میدان امیرچقماق امروز از ساعت 7 صبح مسدود است.

جانشین فرماندهی پلیس راهور استان یزد ادامه داد: با توجه به مسدود بودن این مسیر اجازه تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای منتهی به تقاطع شهدا یزد داده نخواهد شد و از شهروندان تقاضا داریم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی امروز 13 آبان تا ساعت 12 و پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت، گفت: همشهریان می‌توانند در این بازه زمانی از مسیرهای جایگزین شامل تقاطع فاطمیه به سمت خیایان شهید رجایی، بلوار بسیج، بلوار امامزاده، خیابان سید گلسرخ و خیایان انقلاب تردد کنند.

دست‌آورافزود: تمهيدات لازم براي ايجاد نظم و تردد مناسب مردم در طول مسيرهی راهپيمايي يزد انديشه شده است و ماموران پليس راهور در مناطق و شهرستان‌های تابعه استان يزد نيز وظايف محوله را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ تا ۱۲ در شهر یزد امروز اعمال می‌شود، از مردم ولایتمدار یزد درخواست کرد با حضور پرشور خود جتایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطبن و کودکان مظلوم غزه را محکوم کنند و از آن اعلام انزجار کنند.

جانشین فرماندهی پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه در صورت پارک وسايط نقليه در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی 13 آبان در یزد نسبت به انتقال آنها به پاركينگ توسط يدك كش‌ها اقدام می‌شود از شهروندان و رانندگان خواست تا در طول برگزاری راهپيمايی يوم الله 13 آبان نسبت به رعايت مقررات اقدام كنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از