حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
مدیرکل سیاسی استانداری یزد مطرح کرد:

محکومیت جنایت صهیونیست‌ها محور برنامه‌های ۱۳ آبان یزد

محکومیت جنایت صهیونیست‌ها محور برنامه‌های ۱۳ آبان یزد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: کمیته‌های راهپیمایی ۱۳ آبان، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را محوریت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش یزدرسا، سعید رستگاری شب گذشته در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته‌های بزرگداشت ۱۳ آبان، گفت: روز ۱۳ آبان یادآور وقایع مهمی است که در تاریخ ماندگار شده است و امیدواریم در این روز مهم شاهد نابودی رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی باشیم.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد به تشکیل هشت کمیته تخصصی بزرگداشت روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: این کمیته‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی، برنامه‌های ویژه گرامیداشت روز ۱۳ آبان و دهه استکبار ستیزی، محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش را در دستور کار برنامه‌های خود قرار دهند.

 

وی به حضور پر رنگ و فعال تشکل‌های دانشجویی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اشاره کرد و اظهار داشت: فضاسازی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس با موضوع ۱۳ آبان و استکبار ستیزی، هماهنگی و دعوت از گروه‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی و اقشار مختلف جامعه برای شرکت و حضور گسترده در روز ۱۳ آبان در دستور کار قرار گیرد.

 

گفتنی است؛ کمیته رسانه بر عهده صداوسیما، کمیته اطلاع‌رسانی بر عهده اداره کل روابط عمومی استانداری یزد و کمیته برگزاری مراسم بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

همچنین دانشگاه یزد مسئولیت کمیته دانشگاهیان، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد کمیته فضاسازی، دفتر امنیتی و انتظامی استانداری یزد کمیته امنیتی، سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حوزه و روحانیت و آموزش و پرورش مسئولیت کمیته دانش‌آموزی را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از