حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کل دادگستری استان یزد:

مرد رمال متجاوز در یزد اعدام شد

مرد رمال متجاوز در یزد اعدام شد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد، به سزای اعمال شوم خود رسید و در زندان یزد اعدام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی گفت:‌ رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد، به سزای اعمال شوم خود رسید و در زندان یزد اعدام شد.            

وی با اشاره به اعمال سیاه این مجرم ادامه داد: این فرد که تحت لوای دعانویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه‌کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود که حکم صادره  پس از تأیید در مرجع عالی قضایی و طی مراحل استیذان، اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: جامعه باید نسبت به تکرار این گونه حوادث آگاه باشد و بداند مراجعه به رمال نه تنها گره‌گشا از کار نیست بلکه در بسیاری از موارد مثل همین تجربه تلخ، چه بسا دامی خوفناک در پیش پای انسان باشد.

وی ابراز داشت: در هیچ رفتار نامتعارفی، کرامت نیست! لذا افراد باید در مواجهه و ارتباطات اجتماعی خویش دقت داشته باشند که اگر ارتباطات از کوچکترین کراهت و رفتار خلاف عرف و شرع برخوردار بود، این شروع دام شیطان و ورود به ورطه تاریک گمراهی است.

لازم به ذکر است این فرد در سال ۹۹ دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی بزه‌دیدگان و رسیدگی‌های مکرر و متقن سرانجام با حکم اعدام روبرو شد و با توجه به اینکه درخواست عفو او نیز به جهت تعدد شکات رد شد و حکم اعدام این مجرم با کسب اذن از مراجع عالی قضایی کشور اجرا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از