حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

مشارکت در انتخابات نشانه پایبندی به نظام است

مشارکت در انتخابات نشانه پایبندی به نظام است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشانه پایبندی به نظام است، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باعث تداوم راه شهید رئیسی خواهد بود.

سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه شهید رئیسی، دولت‌مردی بود که در انجام مسئولیت خود رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشت، اظهار کرد: شهید رئیسی در طول دوران خدمت خود چه آن‌زمان که در کسوت خادمی امام رضا (ع) بود، چه آن زمان که در دستگاه قضایی فعالیت می‌کرد و چه در دوران ریاست جمهوری با تلاش و خستگی‌ناپذیری به مردم و جامعه خدمت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور با تلاش شبانه‌روزی توانست عقب‌ماندگی‌های زیرساختی در عرصه‌های مختلف را جبران کند، افزود: ملت ایران پیرو مکتب امامی است که در وصیت‌نامه خود فرموده‌اند که با رفتن یک خدمت‌گزار در سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمت‌گزاران بالا و والاتر در خدمتند و خدا نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز کشور در تکاپوی انتخاب فردی است که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی بوده و بتواند کشور را با قدرت و صلابت در مسیر رسیدن به قله افتخار نگه دارد.

وی تصریح کرد: ملت سرافراز و بزرگوار ایران علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات سال‌های اخیر به ندای رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده و باز هم به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد تا کشور ایران بتواند پاسخی دندان‌شکن به دشمنان قسم‌خورده خود بدهد.

میرمحمدی با بیان اینکه روزبه‌روز بر آگاهی و بصیرت مردم ایران افزوده خواهد شد، ادامه داد: مردم با درایتی که دارند، رئیس‌جمهوری را انتخاب خواهند کرد که ایمان داشته باشد، انقلابی و جهادی عمل کند، معتقد به جوانان بوده و مردمی امیدوار عمل کند.

وی اعتقاد به توانمندی‌های داخلی را از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح بیان کرد و افزود: مدیریت و کفایت، عدالت‌خواهی و ضد فساد بودن از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور ‌تراز انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین مسئله مردم مربوط به حوزه معیشت است و این اصلی‌ترین خواسته مردم از رئیس‌جمهور آینده است.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: ضرورت دارد همه به میدان آمده و در رابطه با تأثیرگذاری حضور و مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت گیرد.

این نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات را تجلی قدرت نظام بیان کرد و افزود: مردم که پای صندوق رأی بیایند، به جهانیان نشان می‌دهند که همچنان در مسیر نظام و پیرو ولایت‌فقیه هستند.

میرمحمدی با بیان اینکه تأثیر حضور و مشارکت کردم در انتخابات در عرصه‌های مختلف مشهود است، گفت: مردم به تأثیر مشارکت در انتخابات و تفاوت مشارکت یا عدم مشارکت توجه داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان یزد، اظهار کرد: دولت سیزدهم با تمام توان در حال خدمت‌رسانی است و برگزاری فرآیند انتخابات خللی در روال خدمت به مردم به‌وجود نیاورده است. باید با مشارکت حداکثر سرنوشت کشور به‌گونه‌ای رقم بخورد که راهی که سیدالشهدای خدمت برای خدمت به مردم برپا کرد، ادامه یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از