حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 انجام می‌شود؛

میزبانی دانشگاه علم‌و‌هنر یزد از آزمون سراسری

میزبانی دانشگاه علم‌و‌هنر یزد از آزمون سراسری

دانشگاه علم و هنر یزد میزبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه خواهد بود و داوطلبان گروه‌های آزمایشی مختلف در نوبت‌ صبح به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد، دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزشی در استان یزد، بار دیگر افتخار میزبانی از داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه بر عهده دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در این دانشگاه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه به رقابت خواهند پرداخت. همچنین، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیرماه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

در دانشگاه علم و هنر، آزمون‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود که زمان شروع آزمون‌ها در نوبت صبح ساعت ۸:۰۰ و در نوبت بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ تعیین شده است.

البته درب حوزه‌های امتحانی در نوبت صبح رأس ساعت ۷:۳۰ بسته می‌شود لذا از داوطلبان خواسته شده با توجه به این زمان‌بندی‌ها در محل حوزه‌های امتحانی حضور به موقع داشته باشند.

این دانشگاه با افتخار و بهره‌گیری از امکانات پیشرفته، تمامی تلاش خود را برای فراهم آوردن شرایط مناسب جهت برگزاری این آزمون مهم به کار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از