حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان یزد خبر داد:

میزبانی یزد از شهدای گمنام در ایام فاطمیه

میزبانی یزد از شهدای گمنام در ایام فاطمیه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: استان یزد در ایام فاطمیه میزان تعدادی از شهدای گمنام خواهد بود و برنامه‌ریزی برای استقبال، وداع، تشییع و تدفین این شهدای گمنام در حال انجام است.

منصور زارع در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا»، با بیان اینکه استان یزد در ایام فاطمیه میزان تعدادی از شهدای گمنام خواهد بود، گفت: استان یزد از 16 آذرماه میزبان تعدادی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود و برنامه‌ریزی برای استقبال، وداع، تشییع و تدفین این شهدای گمنام در ایام فاطمیه در استان یزد در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: مراسم استقبال از این شهدای گمنام روز 16 آذرماه در میدان امیرچقماق یزد خواهد بود و مراسم وداع نیز در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود و در روز 26 آذرماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مراسم بدرقه، تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات دقیق از تعداد شهدا، زمان و مکان خاکسپاری آنها در استان متعاقبا اعلام می‌شود، عنوان کرد: تعدادی از شهدا در مرکز استان و تعدادی نیز در نقاط مختلف در شهرستان‌های استان خاکسپاری می‌شوند.

زارع افزود: در فاصله زمانی بین ورود شهدا و برگزاری مراسم استقبال از آنها در استان و روز خاکسپاری، برنامه‌های متعددی با حضور پیکر شهدا در مدارس، مجالس و یادواره‌های شهدا در استان برگزار خواهد شد و مردم دارالعباده نیز می‌توانند پیکر شهدا را در معراج‌الشهدا در محل آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد زیارت کنند.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از