حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اتاق اصناف یزد پاسخ داد؛

نرخ خشک‌شویی‌ها در یزد چقدر است؟

نرخ خشک‌شویی‌ها در یزد چقدر است؟

رئیس اتاق اصناف یزد ضمن اعلام نرخ خدمات خشک‌شویی در استان یزد گفت: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه بدون طی کردن مراحل قانونی مطابق با دستورالعمل نرخ‌گذاری کالا و خدمات ممنوع است.

سید علیرضا آسایش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» گفت: با نزدیکی به ایام نوروز و داغ شدن بازار خانه‌تکانی در میان خانواده‌های ایرانی، مراجعه به خشک‌شویی‌ها نیز افزایش می‌یابد. 

وی ادامه داد: برای جلوگیری از بروز سوءاستفاده‌های احتمالی در ایام پایانی سال، لازم است شهروندان در جریان نرخ مصوب خدمات قرار گیرند.

رئیس اتاق اصناف یزد با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت خودسرانه بدون طی کردن مراحل قانونی مطابق با دستورالعمل نرخ‌گذاری کالا و خدمات ممنوع است، تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس نرخ‌نامه مصوب، خشک‌شویی کت مردانه و زنانه ۷۹۰ هزار ریال بوده و خشک‌شویی شلوار مردانه و زنانه نیز ۴۱۰ هزار ریال است.

وی نرخ خشک‌شویی چادر زنانه ساده را ۱۹۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: بر اساس نرخ نامه هزینه خشک‌شویی پرده معمولی و تور برای هر مترمربع ۹۰ هزار ریال و پرده آستردار هر مترمربع ۱۱۰ هزار ریال است.

آسایش نرخ خشک‌شویی روتختی و پتوی یک‌نفره و همچنین روتختی و پتوی دونفره را به ترتیب ۷۵۰ هزار ریال و ۹۴۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: هزینه شستشوی هر مترمربع روفرشی ۸۰ هزار ریال خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف یزد هزینه شستشوی پتو گلبافت نقش برجسته یک‌نفره را یک‌میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هزینه شستشوی پتو گلبافت نقش برجسته دونفره یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.
انتهای خبر/

نرخ خشک‌شویی‌ها در یزد چقدر است؟

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از