حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه موقت یزد مطرح کرد:

عموم مردم دنیا از رژیم اشغالگر نفرت دارند

عموم مردم دنیا از رژیم اشغالگر نفرت دارند

امام جمعه موقت یزد گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز در بدترین وضعیت خود قرار دارد و این رژیم اشغالگر قدس در طول تاریخ خود تاکنون اینقدر در بین ملت‌ها منفور نبوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس و اهمیت این روز گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) توجه عموم مسلمانان را به مهم ترین مشکل عالم اسلام یعنی فلسطین جلب کردند و بدین وسیله آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند تا همه مسلمانان در این روز تجمع و تظاهرات داشته باشند و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون توجه عموم مسلمانان به مسئله فلسطین جلب شده است و علاوه بر اینکه ملت ایران هر ساله راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کند این راهپیمایی به تدریج در بسیاری از مناطق دیگر گسترش پیدا کرد و مردم اکثر کشورهای دنیا حتی در امریکا و اروپا که دولت‌هایشان حامی پر و پا قرص رژیم صهیونیستی بودند در روز قدس در خیابان‌ها حضور پیدا کرده و تجمع ضد صهیونیستی برگزار می‌کنند. 

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه روز قدس امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز در بدترین وضعیت خود قرار دارد و این رژیم اشغالگر قدس در طول تاریخ خود تاکنون اینقدر در بین ملت‌ها منفور نبوده است و امروز تمامی مردم دنیا و ملت‌ها از رژیم صهیونیستی نفرت دارند و این تنفر از اقدام جنایتکارانه این رژیم وحشی و کودک‌کش در طول سال‌های متمادی نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: وحشی‌گری‌های امروز رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، کشتن زنان و کودکان، بمباران بیمارستان‌ها و محل سکونت مردم بی‌دفاع، دزدیدن اجساد مردم و مُثله‌کردن بدن‌های مردم و از این قبیل فجایع که هر روز در رسانه‌های دنیا منتشر می‌شود و در جهان انعکاس پیدا کرده و می‌کند موجب نفرت مردم عموم کشورهای دنیا از رژیم وحشی و سفاک شده است.

محمدی اضافه کرد: گمان نمی‌کنیم ملتی وجود داشته باشد که خواهان بقای رژیم منفور صهیونیستی باشد و اکثر مردم دنیا برای نابودی و ریشه‌کن شدن این رژیم کودک‌کش روزشماری می‌کنند، البته بسیاری از دولت‌ها سرسپرده و حامی این رژیم اشغالگر هستند اما این رژیم منفور در بین ملت‌ها هیچ جایگاهی ندارد و این نشان می‌دهد هدف امام راحل در جلب توجه همه به مسئله فلسطین و عمق فاجعه جنایات غده سرطانی اسرائیل محقق شده است و همین موضوع زمینه ریشه‌کن شدن این غده سرطانی را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: منشأ اکثر مشکلاتی که در  منطقه غرب آسیا و در کشور ما وجود دارد با چند واسطه به رژیم صهیونیستی و اقدامات سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی‌شده آنها در مسائل فرهنگی، اقتصادی و... برمی‌گردد اگر ریشه این غده سرطانی در منطقه کنده شود، نفوذ آمریکا و ایادی آن نیز در این منطقه به طور کامل از بین می‌رود و آن زمان است که منطقه غرب آسیا و کشور ما می‌تواند شاهد بسیاری از مشکلات نباشد.

امام جمعه موقت یزد گفت: ما باید همواره نفرت، بغض، غیض و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی این جنایتکاران بین‌المللی حفظ کنیم و همه را دعوت کنیم که در این زمینه کوتاهی نداشته باشند که یکی از نمودهای این اعلام تنفر از این رژیم اشغالگر و محکوم کردن جنایات آن، حضور در راهپیمایی روز قدس است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از