حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

نقره داغ شرکت معدنی به‌دلیل قاچاق

نقره داغ شرکت معدنی به‌دلیل قاچاق

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریالی شرکت معدنی به دلیل قاچاق دو دستگاه بیل مکانیکی خبر داد.

 به گزارش «یزدرسا» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی؛ شهرام محسنی اظهار کرد: شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس به پرونده قاچاق دو دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه با توجه به گزارش گمرک و همچنین ارائه نکردن مدارک قانونی، ‌اتهام انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر ممانعت یک‌ساله از فعالیت به پرداخت ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

به گفته محسنی، شرکت همچنین با توجه به در دسترس نبودن دو دستگاه بیل مکانیکی به پرداخت ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته محکوم شد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه مدیرعامل شرکت را هم به پرداخت ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

محسنی گفت: با گزارش گمرک شهید رجایی پیرامون ورود موقت دو دستگاه بیل مکانیکی و عدم خروج آن در مهلت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از