حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دبیر اجرایی شو سواره اسب شهر شاهدیه خبرداد:

برگزاری نمایش زیبایی اسب در شاهدیه یزد

برگزاری نمایش زیبایی اسب در شاهدیه یزد

نمایش زیبایی اسب با شرکت ۶۵ راس اسب در مجتمع سوارکاری گردفرامرز شهر شاهدیه یزد و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سیدمهدی حسینی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به برگزاری نماش سواره و زیبایی  اسب در مجتمع سوارکاری گردفرامرز شهر شاهدیه  اظهار کرد: این برنامه دومین شو سواره زیبایی اسب شاهدیه است که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و یادمان شهدای شهر شاهدیه «جام آرامد» با حضور ۶۵ اسب از شهرهای شاهدیه، یزد، زارچ، اشکذر، اردکان، میبد، تفت، انار و رفسنجان و اقلید برگزار شد و سوارکاران با اجرای حرکات نمایشی با هم به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی شو سواره و زیبایی اسب شهر شاهدیه افزود: علی‌رغم اینکه تعداد زیادی اسب در منطقه شاهدیه وجود دارد ولی عمدتا با هزینه شخصی این همایش‌ها برگزار می‌شود، بنابراین از مسئولان درخواست داریم در این زمینه مساعدت داشته باشند.

وی اظهار کرد: این نکته قابل ذکر است که تنها با یک فراخوان ۶۵ نفر در این همایش شرکت کردند و اداره ورزش و جوانان باید از علاقه‌مندان حمایت‌های لازم را انجام دهد، که متاسفانه اداره ورزش و جوانان در شهر شاهدیه حضور کمتری دارد و حتی نمایندگی نیز ندارد.

سید علی میرنژاد شهردار شاهدیه نیز در رابطه با برگزاری این همایش گفت: ورزش یکی از تاکیدات دینی در زندگی ماست و انسان‌هایی که ورزش می‌کنند همواره زندگی شادتری دارند، علاوه‌بر اینکه ورزش مفرح سوارکاری یکی از ورزش‌هایی است که در دین ما نیز مورد تاکید بزرگان قرار دارد بنابراین امیدواریم با توجه به پتانسیل‌هایی که در شهر شاهدیه وجود دارد شاهد حمایت بیشتر مسئولان باشیم.

گفتنی است؛ در این همایش که در ورزشگاه گردفرامروز شهر شاهدیه که با حضور تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد، از حاج محمدعلی اعتدال پیشکسوت سوارکاری شهر شاهدیه و تعدادی از فعالین این عرصه از محلات گردفرامرز، ابرندآباد و نصرت‌آباد شهر شاهدیه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از