حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

نگاه جامعه بین‌الملل به انتخابات پیش‌رو است

نگاه جامعه بین‌الملل به انتخابات پیش‌رو است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: انتخابات این دوره از ریاست جمهوری در سطح بین‌الملل مهم است و تبلیغات گسترده رسانه‌ای علیه این انتخابات در نظام‌های استکباری در حال شکل‌گیری است.

عزیز‌الله سیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: هشتم تیرماه شاهد برگزاری یک انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز برای کشور جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود، بنابراین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات حتی از ادوار گذشته نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: با شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، با پرکاری و حضور اجتماعی ایشان در کنار مردم و برای مردم، باید رئیس جمهوری برای دولت چهاردهم انتخاب شود که این ویژگی‌ها را داشته باشد و همچون شهید رئیسی پرکار، خستگی‌ناپذیر، مردمی، دلسوز نسبت به دین و کشور، آشنا به سیاست‌های خارجی نظام جمهوری اسلامی، آشنایی به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید پایبند به شعارها و مبانی انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: با توجه به قدرت امروزه ایران در منطقه و در سطح بین‌المللی، نظام استکباری این قدرت را نمی‌تواند برتابد و به همین دلیل در تکاپو است تا فردی سکاندار مقام عالی اجرایی کشور شود که بتوانند آن را با خود همراه و نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند. 

وی عنوان کرد: به همین دلیل است که انتخابات این دوره از ریاست جمهوری در سطح بین‌الملل مهم است و تبلیغات گسترده رسانه‌ای علیه این انتخابات در نظام‌های استکباری در حال شکل‌گیری است.

سیفی با بیان اینکه حساسیت این دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از گذشته است، گفت: امیدواریم که مردم با مشارکت حداکثری خود و انتخاب رئیس جمهور اصلح خون شهدا به ویژه شهدای دولت سیزدهم را گرانقدر بدانند و به تعهد و میثاقی خود که با خون شهدا بسته شده پابرجا باشیم.

وی ادامه داد: مردم ایران کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و رهبر خود را عاشقانه دوست دارند و من معتقد هستم که حماسه دیگری در هشتم تیرماه با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد حضور حداکثری مردم را ویران‌کننده نقشه‌های دشمنان ایران دانست و ادامه داد: در استان یزد نیز تمام شرایط، امکانات و برنامه‌ها برای برگزاری یک انتخابات عالی فراهم است و در این راستا جلسات بسیاری با هیأت اجرایی و ستاد انتخابات و سایر دست‌اندرکاران برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی در پایان گفت: با نظارتی که هیأت نظارت در همه شعب اخذ رای خواهند داشت، انشاالله یک انتخابات سالم، خوب و دشمن‌شکن را در هشتم تیرماه شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از