حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
چراغ راه؛

هرگز در حفظ حجاب خود کوتاهی نکنید

هرگز در حفظ حجاب خود کوتاهی نکنید

از تمامی خواهران دینی می‌خواهم که هرگز در حفظ حجاب خود کوتاهی نکنند و سعی کنند حتی دیگران را نیز به این فریضه واجب نصیحت کنند.

به گزارش یزدرسا، شهید حسین حیدری‌قطرم 5 تیرماه 1351 در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوم راهنمایی تحصیل کرد. پدرش حاجی ­محمد كارگر كارخانه بود و مادرش فاطمه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی با سمت تک تیراندازراهی جبهه های حق علیه باطل شد. سرانجام 14 مرداد 1366 در سردشت بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

 

فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید: 

 

به عنوان یک خواهش و یک التماس از تمامی خواهران دینی می‌خواهم که هرگز در حفظ حجاب خود کوتاهی نکنند و سعی کنند حتی دیگران را نیز به این فریضه واجب نصیحت کنند.

 

از دوستی با خواهران بی حجاب و بدحجاب بپرهیزید و آنان را با اخلاق نیک و بیان علل این پدیده به صراط مستقیم هدایت کنید. خواهران عزیز و حضرت فاطمه و زینب (س) را پیشوا و راهنمای خود قرار دهید مانند فاطمه باشید که برای دیده نشدن توسط نامحرم در بین در و دیوار پهلویش شکست و مانند زینب باشید که در مجلس یزید صورت را خود را با دست پوشاند تا نامحرم او را نبیند آری رهنمایان شما این زنانند پس بکوشید.

 

خواهران و مادران عزیز، دختران و پسران خود را مواظب باشید و بر کارهای داخل و خارج خانه‌شان نظارت داشته باشید که اولین مرحله از انحرافات دختران و پسران جوان این مملکت از اینجا سرچشمه می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از