حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
رئیس کمیته امداد بهاباد عنوان کرد:

پرداخت ۱۸۰ میلیاردریال وام برای مددجویان شهرستان بهاباد

پرداخت ۱۸۰ میلیاردریال وام برای مددجویان شهرستان بهاباد

رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد حمید دهقان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد  ۱۵۰ مورد وام با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی شهرستان بهاباد  پرداخت شده است اظهار کرد:  این وام‌ها در قالب طرح‌های دامداری، کشاورزی، صنایع تولیدی و خدماتی و غیره از محل بانکی و صندوق امداد ولایت و در جهت توانمندی خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد است، اظهار کرد: اگر خدمتی به مردم ارائه می‌شود، باید تکریم و حرمت آن‌ها را رعایت کرده و هیچ‌گونه منتی در کار نباشد. این مأموریت باید در لایه‌های کار و فعالیت خود را نشان دهد.

رئیس کمیته امداد بهاباد  با  تأکید بر اینکه سه رکن اساسی برای این مأموریت در نظر گرفته شده اشتغال، مسکن و فرهنگ خودباوری و خوداتکایی که  از ارکان اصلی توانمندسازی است افزود: در این راستا، راهبرد اشتغال خانگی جزو مأموریت‌های اصلی کمیته امداد است

دهقان ادامه داد: دامپروری و اصلاح نژاد دام، زنبورداری، خدماتی فنی، قالی‌بافی، خیاطی، گلخانه، مشاغل خرد خدماتی و خرید ادوات کشاورزی و تراکتور از جمله این طرح‌ها است.

هم اکنون ۶۰۰  خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام  خمینی ره شهرستان  بهاباد  هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از