حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس سابق حوزه هنری استان یزد:

رفتار پرخاشگرانه کارشناسان نامزدهای انتخابات مایه شرمساری است

رفتار پرخاشگرانه کارشناسان نامزدهای انتخابات مایه شرمساری است

رئیس سابق حوزه هنری استان یزد با بیان اینکه در موقعیتی هستیم که چشم جهانیان به رفتار مردم، سیاستمداران و نخبگان ایران دوخته شده است، گفت: رفتار پرخاشگرانه کارشناسان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مایه شرمساری است.

محمدصادق کوچک‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: در موقعیتی در جهان به سر می‌بریم که حساس بوده و تمام دنیا چشم خود را به رفتار نخبگان و سیاستمداران کشورمان دوخته‌اند تا ببینند در این موقع حساس، چه واکنشی از خود نشان می‌دهند. 

 

وی ادامه داد: مردم همواره چه در عرصه انتخابات و چه در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی تصویر خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 

 رئیس سابق حوزه هنری استان یزد یادآور شد: مردم شریف ایران همواره رفتاری همراه با عقلانیت و متانت از خود بروز داده‌اند.

 

وی گفت: متأسفانه با وجود حساسیتی که نسبت به‌ رفتار مردم، سیاستمداران و نخبگان وجود دارد، در لایه نخبگانی شاهد رفتارهای عصبی و پرخاشگرانه عجیب غریبی هستیم که در تراز جمهوری اسلامی و مردمانش نیست.

 

کوچک‌زاده افزود: اینگونه پرخاشگری که در برابر چشم میلیون‌ها انسان رخ داد مایه خجالت ایران شد.

 

وی تاکید کرد: بعید می‌دانم رفتار مشاور فرهنگی پزشکیان در جلسه شب گذشته و همچنین رفتار اخیر آقای ظریف مورد تایید هیچ کدام از نامزدها باشد.

 

رئیس سابق حوزه هنری استان یزد اضافه کرد: رفتار این دو نفر، این دو مثلا کارشناس، ناشی از بی‌انصافی، بی‌اخلاقی و عصبیت بود و این یک سم مهلک است.

 

وی تصریح کرد: افرادی که مشاورانشان سعه صدر ندارند و یا دچار ایجاد هیجان به دور از عقلانیت هستند، به جای گفتگو و بحث در مورد مسائل و چالش‌هایی که وجود دارد، واکنش پرخاشگرانه از خود بروز می‌دهند.

 

کوچک‌زاده ادامه داد: اینها کسانی هستند که وقتی سکان کشور به دستشان بیفتد، خیلی نگران‌کننده خواهد بود.

 

وی گفت: مردم متوجه، آگاه و فهیم هستند و می‌دانند در این وضعیتی که الان منطقه خاورمیانه مانند انبار باروت است، به سر می‌بریم. 

 

رئیس سابق حوزه هنری استان یزد تاکید کرد: دشمن خونی ایران در صدد است تا به هر قیمتی انتقام خود را به خاطر عملیات وعده صادق از ایران بگیرد. کار را نمی‌توان به این‌چنین اشخاصی سپرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از