حالت تاریک
دوشنبه, 09 مهر 1403
۱۰۵ گیم‌نت در یزد فعال‌اند
رئیس اتحادیه صنف بازی‌های رایانه‌ای یزد:

۱۰۵ گیم‌نت در یزد فعال‌اند

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی و بازی‌های رایانه‌ای یزد گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰۵ پروانه مرتبط با گیم‌نت در شهر یزد به ثبت رسیده است.

حسین برهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» در رابطه با فعالیت گیم‌نت‌ها و مراکز بازی‌های رایانه‌ای در استان یزد اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۵ پروانه مرتبط با بازی‌ها رایانه‌ای و گیم‌نت در شهر یزد به ثبت رسیده و فعال هستند.

وی ادامه داد: گیم‌نت‌ها در سراسر شهر پراکنده هستند؛ اما در مناطقی چون صفاییه، آزادشهر و امام‌شهر تعداد بیشتری مرکز بازی وجود دارد.

 رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی و بازی‌های رایانه‌ای یزد در مورد تعداد گیم‌نت‌ها در سایر شهرستان‌های استان یزد تصریح کرد: پروانه کسب گیم‌نت در سایر شهرستان‌ها توسط اتحادیه صنف فروشندگان در سایر شهرستان‌ها اخذ می‌شود.

وی در مورد وجود گیم‌نت اختصاصی دختران در شهر یزد بیان کرد: بر اساس اعلام اداره اماکن یزد، دایر کردن گیم‌نت به‌صورت مختلط ممنوع بوده و تنها مردان می‌توانند از گیم‌نت استفاده کنند. البته رئیس سابق اماکن یزد به‌صورت لفظی اعلام کرده بود که بانوان می‌توانند از گیم‌نت‌ها به‌صورت سانس اختصاصی استفاده کنند. در حال حاضر گیم‌نت‌های یزد مخصوص پسران بوده و مجوزی مبنی بر استفاده دختران از گیم‌نت صادر نشده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی و بازی‌های رایانه‌ای یزد گفت: البته جدای از پروانه گیم‌نت، یک سری پروانه‌ها در خصوص سالن‌های بازی صادر شده است که به‌صورت خانوادگی امکان حضور وجود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از