حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس بسیج جامعه زنان سپاه‌الغدیر استان یزد:

۱۳ آبان سرآغاز افول آمریکا است

۱۳ آبان سرآغاز افول آمریکا است

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد گفت: سرآغاز افول آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی این کشور در ایران آغاز شد و آمریکا پس از آن نتوانست جاگیاه خود را باز پس گیرد.

سپیده رضایی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان در تاریخ ایران اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ایجاب می‌کند که دست‌ها و دلهایمان را قوی کنیم و در این روز، مردم خداجو و استکبار ستیز را همچنان به میدان مبارزه با مظهر استکبار بخوانیم و رسالت دینی و ملی خود را به انجام برسانیم.


رئیس بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد افزود: با مطالعه اتفاقات رخ‌داده در روز ۱۳ آبان می‌توان به بخش مهمی از دلایل تحقق و وقوع انقلاب اسلامی پی برد. همانگونه که اشاره شد روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسانده است که منشا تمام این اتفاقات وحوادث، خباثت آمریکا است، بنابراین مردم ایران به ذات واقعی شیطان بزرگ پی بردند و پیوسته خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا اعلام کردند.


وی با اشاره به افول آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ تصریح کرد: سرآغاز افول آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی این کشور در ایران آغاز شد و بعد از این اتفاق علی‎رغم تلاش‌های فراوان تبلیغاتی و رسانه‌ای، آمریکایی‌ها تاکنون نتوانستند جایگاه قبلی خود را بین ملت‌ها کسب کنند و برای رسیدن به منافع خود اگر هیچ پشتوانه قانونی نداشته باشند از تسلیحات نظامی استفاده می‌کنند.


رضایی افزود: بنابراین خوی استکبار و جنگ طلبی آمریکایی‎ها به آنها اجازه منطق و عقلانیت نمی‌دهد، اگر به تاریخ تشکیل این کشور نگاه کنیم متوجه می‌شویم که آمریکایی‌ها نزدیک به ۵۰ جنگ را در دنیا آغاز کرده‌اند.


وی ادامه داد: آنها فکر می‌کنند که همه موضوعات و مسائل را باید با زور اسلحه پیش ببرند و در جایی که کوچکترین مقاومتی در مورد خواسته هایشان مشاهده کنند، بلافاصله از توانمندی‌های نظامی‎شان علیه آن کشور، گروه و جریان استفاده می‌کنند و شاید اوج لیبرال دموکراسی که آمریکایی‌ها مدعی هستند همین مسئله است.


رئیس بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: در دهه‌های اخیر شاهد بیداری اسلامی هستیم که کشورهای غربی هم دیگر بصورت عمیق پایبند به آمریکا نیستند و در واقع آمریکا تبدیل به یک کشور پوشالی شده که از درون در حال تخریب و افول است.


وی با بیان اینکه علت خیانت و اقداماتی که استکبار جهانی یعنی آمریکا از گذشته با ایران داشته و داردرا در اسلامیت ایران باید جستجو کرد، گفت: آمریکا با اسلامی بودن کشور ما مخالف است و می‌داند براساس مکتب اسلام و شعار ابا عبدالله‌ الحسین( ع) مبنی بر «هیهات من الذله» کشور ما هیچگاه تسلیم نخواهد شد، بنابراین ازحربه‌های مختلفی از جمله تحریم‌های ظالمانه استفاده کرده تا بتواند این ملت را تسلیم نماید ولی ملت ایران پیرو مکتب عاشورا هستند و این مهم چیزی جز درماندگی وعجز آمریکا نیست.


رضایی عنوان کرد: با یک نگاه گذرا خواهیم دانست که در عصر جدید میزان مقبولیت و جایگاه ایران و آمریکا در سطح بین‌الملل چگونه است، ملت ایران علیرغم فشارهای همه جانبه، تحریم‌های ظالمانه و درگیری با جنگ شناختی و ترکیبی، امروزه توانسته به لحاظ علمی، نظامی و...در رتبه برتر جهان بایستد و به قدرت منطقه تبدیل شود.


رئیس بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در مقابل همانگونه که اشاره شد در ابتدا افول آمریکا روز بروز نزدیکتر است، آمریکایی که بوجود آورنده تنش، جنگ وکشتار در دنیاست درحالیکه دم ازحقوق بشر میزند و ملت آگاه جهان پی به ماهیت گرگ‌صفتی و پلید او برده‌اند.
وی با اشاره به جنگ غزه گفت: درجنگ غزه که این روزها جریان دارد و متاسفانه شاهد شهادت ۸ هزار نفر از مردم بی‌دفاع، غیر نظامی، زنان وکودکان هستیم همین بس که چهره منفور آمریکا با محوریت صهیونیست به مردم جهان واضح شد.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از