حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شهردار یزد عنوان کرد:

۲۵ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی اعزام شدند

۲۵ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی اعزام شدند

شهردار یزد با اشاره همایش بین المللی پیاده روی اربعین حسینی، گفت: تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری برای جابجایی زائرین به مرزهای چزابه و شلمچه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ابوالقاسم محی‌الدینی در مراسم بدرقه خادمین حمل‌ونقل درون‌مرزی شهرداری یزد پس از زیارت قبور شهدای حسینیه ایران و با شعار «یک حسین یک جهان» برگزار شد، در مرز چزابه نیز نیرو‌های شهرداری یزد خدمات‌رسانی به زائران را در زمینه‌های مختلف از جمله آبرسانی، رفت‌وروب و آتش‌نشانی عهده‌دار خواهند بود.

وی با بیان این که تعداد ۵۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل همگانی یزد با ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی و سرویس‌دهی زائران اربعین حسینی به‌صورت شیفتی خدمت‌رسانی کنند، افزود: همچنین یک اکیپ فنی نیز رانندگان را پشتیبانی می‌کنند.

شهردار یزد با بیان این که باتوجه‌به ۲۴ ساعته بودن مرز شلمچه، تمامی ناوگان حمل‌ونقل به‌صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: ۳۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل همگانی یزد به مدت ۱۵ روز در اختیار زائران اربعین است و با همکاری رانندگان دیگر با افزایش شیفت کاری خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نخواهد شد.

محی‌الدینی افزود: همچنین برای مدیریت نرخ کرایه اتوبوس باتوجه‌به افزایش تقاضا برای سفر، تعدادی اتوبوس هم به معادن بزرگ اطراف شهر یزد ارسال می‌شود تا آنها اتوبوس‌های برون‌شهری خود را برای افزایش ناوگان به امر جابه‌جایی زائران اختصاص دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از