حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرپرست سازمان اورژانس استان یزد اعلام کرد:

۲ هزار تماس با اورژانس در طرح نوروزی

۲ هزار تماس با اورژانس در طرح نوروزی

سرپرست سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی تا 25 فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی یک هزار و ۹۱۳ تماس امداد خواهی با اورژانس استان یزد برقرار شده است.

سید محمدجواد میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با برنامه‌های اورژانس استان یزد به منظور استقبال از نوروز اظهار کرد: هم‌زمان با شروع طرح سلامت نوروزی، اورژانس استان یزد نیز با تمام توان و ظرفیت خود یعنی با ۳۹ پایگاه جاده‌ای و ۲۹ پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی در سطح استان یزد در حال ارائه خدامت به شهروندان، مهمانان و مسافران نوروزی است.

وی گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون، تعداد یک هزار و ۹۱۳ تماس امداد خواهی با اورژانس استان یزد برقرار شده است که به دنبال آن ۹۰۹ مورد مأموریت توسط واحد عملیات اورژانس استان یزد انجام شده است.

سرپرست سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: بخشی از خدمات ارائه شده توسط اورژانس استان یزد مربوط به خدمات غیر تصادفی بوده است. ۱۶۸ مورد حادثه ترافیکی به اورژانس گزارش شده است که در مجموع به ۱۸۸ نفر مصدوم خدمات ارائه شده است و مصدومانی که به خدمات تکمیلی نیاز داشته‌اند، به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

وی افزود: از تعداد ۱۸۸ نفر مصدوم، تعداد ۴۰ نفر حوادث جاده‌ای و ۱۴۸ نفر در حوادث ترافیکی شهری دچار آسیب شده بودند.

میرجلیلی از آماده‌باش اورژانس استان یزد تا پایان طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: طرح سلامت نوروزی تا ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس و اورژانس دو نهاد خدمت‌رسانی هستند که باید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل خدمت برسانند، گفت: میانگین زمانی که به صحنه حادثه شهری می‌رسد، ۱۰ دقیقه و میانگین حوادث جاده‌ای بین ۱۲ تا ۱۴ دقیقه است. انتظار می‌رود شهروندان در صورت رؤیت آمبولانس، شرایط را برای خدمات‌رسانی سریع‌تر فراهم کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از