حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
به مناسبت هفته دولت؛

28 پروژه دربهاباد افتتاح شد

28 پروژه دربهاباد افتتاح شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در هفتمین روز از هفته دولت به بهاباد سفر و در آیین افتتاح و بهره‌برداری 28 طرح با صرف هزینه ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد درهفتمین روز از هفته دولت به بهاباد سفر و در آیین افتتاح و بهره‌برداری 28 طرح با اعتبار ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال شرکت کرد.     

مجید دهقانی‌زاده در این سفر که با ادای احترام به شهدای این شهرستان و دیدار با امام‌جمعه بهاباد آغاز شد، طرح جاده بین مزارع شهرستان بهاباد را به طول 11 کیلومتر که با مشارکت فرمانداری، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، جهاد کشاورزی و بااعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال ساخته شده بود افتتاح کرد.

وی در ادامه جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی راهی روستای احمدآباد بخش مرکزی شهرستان بهاباد شد و با حضور در این منطقه میدان شهدای روستای احمدآباد بخش مرکزی بهاباد را با متراژ 220 مترمربع وبااعتباری بالغ بر 60 میلیاردریال افتتاح وبه بهره‌برداری رساند و عبورومرورازاین میدان با این افتتاح آغازشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد سپس دبستان 9 کلاسه برکت شهید محمد رضا زینلی را که دردوطبقه و در مساحت ۲ هزارو 500 مترمربع وبازیربنای هزار و 200 مترمربع وباصرف اعتباری بالغ بر دویست میلیاردریال احداث شده بود را افتتاح کرد .

دهقانی‌زاده در این سفر همچنین فاز اول ساختمان موزه آفرینش بهاباد را با زیربنای هزار و 400 مترمربع وبا مساحت 20 هزارمترمربع وبااعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیاردریال را افتتاح کرد؛ وبهره‌برداری ازاین موزه علوم طبیعی کشور شروع شد .

در ادامه سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، زمین چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه میلاد بهاباد با مساحت 950 مترمربع وبا صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

وی از پروژه تأمین روشنایی بلوار احمدآباد به کریم‌آباد ازتوابع بخش مرکزی شهرستان بهاباد متراژ ۲ هزار و 200 متر شبکه روشنائی و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، نصب دو دستگاه ترانس 25 کیلوولت، 169 اصله پایه فلزی و 138 عدد چراغ بود افتتاح کرد.

همچنین دهقانی‌زاده در ادامه سفر به روستای کریم‌آباد میدان جهاد کریم‌آباد و باند دوم جاده کریم‌آباد به علی‌آباد در محور بهاباد  به چادرملو به طول سه کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهری شهرداری شامل زیرسازی و آسفالت معابر بهسازی و توسعه پارک‌ها و جاده سلامت بااعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

نام‌گذاری بلوار ورودی شهرستان بهاباد به نام رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی نام‌گذاری شد.

در پایان سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به شهرستان بهاباد تعدادی طرح و پروژه نیز در روستاهای بخش آسفیچ بهاباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت بهاباد امام‌جمعه، فرماندار، معاون عمرانی و امور هماهنگی فرماندار بخشدار بخش آسفیچ، مسئولان ادارات و نهادها حضور داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از