حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد خبر داد:

7 هزار واحد مسکونی در دست ساخت بنیاد

7 هزار واحد مسکونی در دست ساخت بنیاد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: بنیاد مسکن تاکنون هزار و 530 واحد مسکونی را ساخته و ساخت 6 هزار و 777 واحد مسکونی را در دست احداث دارد.

علیرضا نادریان‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد در تمامی شهرستان‌های استان یزد و اخیراً هم در شهر یزد در سایت 577 هکتاری پردیس گلستان محمّدآباد یزد در قالب طرح ملی نهضت مسکن به عنوان کارگزار انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 548 هزار و 730 نفر در طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن معرفی شده‌اند که 18 هزار و 860 نفر آنها تأیید شده‌اند و بنیاد مسکن تاکنون هزار و 530 واحد مسکونی را ساخته و ساخت 6 هزار و 777 واحد مسکونی را در دست احداث دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه با اولویت پروژه‌های نهضت ملی مسکن هم‌اکنون حدود 8 هزار و 500 واحد در دست ساخت بنیاد است، با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای نهضت ملی مسکن ادامه داد: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 واحد در قالب طرح مسکن ملی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و برای تعداد 2 هزار و 100 واحد مسکونی در استان یزد تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: عمده پروژه‌های در دست اجرا این بنیاد شامل طرح ویلایی ۴۷۸ واحدی ابرکوه، ۱۶۰ واحدی آپارتمانی تفت، ۱۲۰ واحدی آپارتمانی شاهدیه، ۱۴۵ واحدی ویلایی بافق و ۲۵۶ واحدی اردکان که به صورت بنیاد ساخت و ۳۶۰ واحد هم در شهر میبد است که به صورت گروه ساخت شامل واگذاری زمین، آماده‌سازی و معرفی جهت تسهیلات به عهده بنیاد است و توسط خود متقاضیان در حال احداث است.

نادریان‌زاده یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن مقرر شده سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود که سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کل کشور، ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و 200 هزار واحد در شهرهای زیر 100هزار نفر جمعیت است که ساخت واحدهای نهضت ملّی مسکن از دو طریق آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از