حالت تاریک
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

860 هزار متر مربع معابر یزد آسفالت شد

860 هزار متر مربع معابر یزد آسفالت شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری عوامل شهرداری و شهروندان در شهر صورت پذیرفت گفت: در این مدت ۸۶۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی با بیان اینکه سال گذشته 860 هزار متر مربع از معابر آسفالت افزود: بخشی از گره های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میادین امام حسین(ع)، امام علی(ع)، جانباز، ریاضی یزدی و معلم رفع شد.

وی با اشاره به مشکلات روان آب‌ها در سطح شهر اظهار کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رودخانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب‌ها به سمت رودخانه همچنین با لوله‌گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده‌ای مشکلات روان آب‌ها را در سطح شهر حل کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاک‌نژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش‌پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می‌کند با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: امید است در سال جدید فعالیت‌های شهری به‌صورت مطلوب‌تر و دراسرع‌وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از