حالت تاریک
یکشنبه, 01 مهر 1403
امام جمعه تفت:

اتحاد مسلمانان راه توقف رژیم صهیونیستی است

اتحاد مسلمانان راه توقف رژیم صهیونیستی است

امام جمعه شهرستان تفت گفت: اگر مسلمانان با اتحاد با یکدیگر در برابر دشمنان اسلام بایستند دیگر ظلم به مظلوم و کودک‌کشی در غزه رخ نخواهد داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمد گلوردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه اهل تسنن اظهار کرد: یکی از دستورات قطعی اسلام اعتصام به حبل‌الله، ایجاد حدت و عدم تفرق است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع علمای اهل تسنن در رابطه با این موضوع تحت عنوان امت اسلامی صحبت کردند؛ امت اسلامی در برگیرنده تمام مذاهب دین اسلام است.

امام جمعه شهرستان تفت با بیان اینکه امت اسلامی اگر بنا باشد زیر یک چتر و پرچم تحت اسلام جمع شوند، باید تمام مذاهب اسلامی را در برگیرد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با کمک دولت‌های غرب در غزه و فلسطین جنایات بسیاری را انجام داده و می‌دهد و متاسفانه سکوت برخی از سران اسلامی در این زمینه باعث شده است تا این رژیم منحوس به عمل خود ادامه دهد.

وی افزود: اگر امت اسلامی با یکدیگر متحد باشند دولت‌های غرب و رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ظلم و ستم به مسلمانان روا دارند؛ متاسفانه برخی از سران اسلامی تنها دم از حمایت از مظلوم می‌زنند، اما به صورت واقعی این حمایت را انجام نمی‌دهند و ترس از دست دادن حامیان خود را دارد.

گلوردی با بیان اینکه برخی از این کشورهای اسلامی روابط اقتصادی و سیاسی با دولت‌های غرب دارند، گفت: یکی از وظایف اسلامی، جمعی و ملی در میان تمام مسلمانان اتحاد و وحدت با یکدیگر است تا در برابر دشمن بایستند.

وی عنوان کرد: در برابر این جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حال انجام است و شهادت بیش از ۴۱ هزار نفر در غزه و فلسطین توسط رژیم صیونیستی و هم پیمانانش باید ایستاد، اگر تمام مسلمانان یک ملت و مشت می‌شدند به راحتی می‌توانستند در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.

امام جمعه شهرستان تفت با بیان اینکه دنیای کفر و نفاق در برابر مسلمانان و اسلام ایستاده است، عنوان کرد: اگر مسلمانان با اتحاد با یکدیگر در برابر دشمنان اسلام بایستند دیگر ظلم به مظلوم و کودک‌کشی در غزه رخ نخواهد داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از