حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

استاندار آینده روند صعودی خدمت‌رسانی را حفظ کند

استاندار آینده روند صعودی خدمت‌رسانی را حفظ کند

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: میزان تلاش برای بالا بردن سطح خدمات به مردم در استان یزد رو به افزایش بود که استاندار آینده باید این روند رو به رشد را حفظ کند.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با بیان اینکه ویژگی‌های یک کارگزار در نظام جمهوری اسلامی همان ویژگی‌هایی است که امام علی (ع) در نهج‌البلاغه بیان کردند، اظهار کرد: در اولین وهله کارگزار و یا استاندار آینده یزد باید مردمی باشد و به درد و دل مردم توجه کند و آن را لمس کرده باشد.

وی افزود: در نظام اسلامی فرهنگ دینی بسیار اهمیت دارد، بنابراین استاندار آینده باید نسبت به فرهنگ دینی دغدغه‌مند، کاردان و پاک‌دست باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: استاندار آینده باید بتواند سیاست‌های نظام کنونی اسلامی را در دنیای حاضر تشخیص و پیروی از ولی‌فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های کارگزار و استاندار نظام جمهوری اسلامی ایران جهادی و تلاش‌گر بودن آن است که خوشبختانه در دوره شهید رئیسی افرادی با این ویژگی‌ها حضور داشتند.

مدرسی ادامه داد: این بدان معنا نیست که ما نقاط ضعف را نمی‌بینیم، اما تراز مدیریتی در استان یزد و در دوره شهید رئیسی بسیار تغییر کرد و ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: میزان تلاش برای بالا بردن سطح خدمات به مردم در استان یزد رو به افزایش بود که استاندار آینده باید این روند رو به رشد را حفظ کند و اجازه ندهد که توقف در این حوزه رخ دهد؛ استاندار آینده باید این میزان را تقویت و از ایستا شدن آن جلوگیری کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از