حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد خبر داد:

اعزام ۵ هزار دانش‌آموز یزدی به راهیان نور

اعزام ۵ هزار دانش‌آموز یزدی به راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد از اعزام ۵ هزار دانش‌آموز یزدی به اردوی راهیان نور طی ماه‌های آبان تا بهمن خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید قطبی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: طی بازه زمانی ماه‌های آبان تا بهمن‌ماه سال‌جاری پنج هزار دانش‌آموز یزدی به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد ادامه داد: اعزام دختران و پسران دانش‌آموز در 16 بازه زمانی انجام خواهد شد؛ با همکاری ناحیه یک آموزش‌و‌پرورش دیروز اولین اعزام با شرکت 350 دانش‌آموز دختر صورت گرفت و اعزام دانش‌آموزان دختر تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت؛ اعزام پسران دانش‌آموز در بازه زمانی یازدهم آذرماه تا اواخر بهمن‌ماه انجام خواهد شد.

 

قطبی تصریح کرد: این دانش‌آموزان اعزامی در روز اول اردوی راهیان نور از مناطق دهلاویه، هویزه و معراج شهدا بازدید و شب هم در اردوگاه برنامه رزمایشی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده شرکت خواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: در روز دوم اردوی راهیان نور بازدید از موزه خرمشهر، نهر خین و مناطق عملیاتی شملچه در برنامه است.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد در رابطه با برنامه اردوی راهیان پیشرفت، گفت: در اعزام‌های اولیه به راهیان نور برنامه‌ای نداریم؛ اما در حال رایزنی هستیم تا بازدید از سد کرخه، کارخانه‌های اهواز و پالایشگاه آبادان را برای دانش‌آموزان اعزامی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از