حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل راهداری استان یزد خبر داد:

برنامه ریزی برای بازگشت 10 هزار زائر از مشهد

برنامه ریزی برای بازگشت 10 هزار زائر  از مشهد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از برنامه‌ریزی برای برگشت حدود ۱۰ هزار زائر یزدی از مشهد مقدس به استان یزد در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش یزد رسا، محمد رستگاری در نشست با تشکل‌های مسافربری و دارندگان اتوبوس استان یزد با اشاره به اینکه در ۴ روز گذشته بیش از ۸ هزار نفر یزدی با استفاده از ناوگان اتوبوسی به مشهد مقدس سفرکرده‌اند اظهار داشت: باتوجه‌به سفر برخی از همشهریان با وسائل دیگر حمل‌ونقل که برای برگشت امکان تهیه بلیط برایشان مهیا نشده است، پیش‌بینی می‌شود ناوگان اتوبوسی استان در ۳ الی ۴ روز آینده با سیل تقاضا برای برگشت حدود ۱۰ هزار زائر از مشهد روبه باشد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: پیش‌بینی می‌شود زمان برگشت این تعداد زائر از ۲۶ شهریور آغاز شود و به همین دلیل ناوگان اتوبوسی استان باید توان پاسخگویی به این حجم از درخواست‌ها را داشته باشد که خوشبختانه برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.
رستگاری باتوجه‌به ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که استان یزد باید تعدادی اتوبوس برای سفرهای غیر گروهی در مشهد مستقر داشته باشد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها برای افرادی است که قصد خرید بلیط به‌صورت اینترنتی دارند که سهمیه روزانه در نظر گرفته شده برای استان مشخص بوده که تشکل‌های صنفی باید در جهت این موضوع نیز اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه دو نفر از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به مشهد اعزام و در آنجا به‌صورت مستقیم مسائل مربوط به سفرهای زائران یزدی را پیگیری خواهند کرد خاطرنشان کرد: در جهت افزایش ایمنی سفرها نیز با هماهنگی پلیس‌راه استان مقرر شده در طول مسیر بازرسی و بررسی ناوگان توسط همکاران ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها انجام شود.
رستگاری با تأکید بر اینکه هماهنگی لازم جهت بازدید از مجتمع‌های خدمات رفاهی در جهت افزایش خدمات‌دهی انجام شده است اظهار داشت: همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایتی را از طریق شماره ۱۴۱ با این اداره کل در میان گذاشته تا سریعاً در دستور کار بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از